spinechiller Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Dag mensen, ik denk dat ik hier wat hulp nodig heb. ik heb een minibike gedownload, aleen die had geen uitlaat dus ik dacht, laat ik er een uitlaat voor modelen. allemaal leuk en aardig, maar die heb ik dus gemaakt en geconnect met het frame ( via new schematic view ) aleen als ik dan in het spel kijk zweeft mijn uitlaat ongeveer 1 meter naast mijn frame, hier een screenshot. lijkt me OK toch? of verbind ik 'm met de verkeerde dummy ( hoe zit dat meestal ) zo ziet het eruit IN GAME: Bewerkt: 28 april 2007 door spinechiller Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Ziet er wel mooi uit, ik denk dat ik weet wat je vergeten bent. De coordinaten van je object moeten precies hetzelfde zijn als de coordinaten van de dummie die erbij hoort. Je kunt de coordinaten zien door met je rechtermuisknop op de move tool te klikken. Ook kun je je Xform resetten. Veel succes. Reageren
spinechiller Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 maar ik heb gewoon een object gemaakt, moet ik daar ook een dummy voor maken? want ik verbind met met de chassis dummy, of moet ik een dummy maken voor de uitlaat zegmaar, ik heb wel de dummy voor de UITLAAT zegmaar, maar dat is waar de uitlaatgassen uitkomen, welke dummy bedoel je? en welke coordinaten moet ik dan intoetsen, 0,00 0,00 en 0,00 ofzo? want ik heb geen tutorial kunnen vinden... alvast heel erg bedankt p.s. vindt je de uitlaat beetje goed gelukt, aleen ik kan geen goeie chroom texture vinden. Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Ik begrijp niet precies wat je nou allemaal gedaan hebt, maar als ik jou was zou ik gewoon het uitlaat model attachen aan de chassis. Dan krijg je geen gezeik met dummies enzo. Let alleen wel op: Attach de uitlaat aan het chassis en niet het chassis aan de uitlaat! En je uitlaat ziet er wel aardig uit, zeker qua model. Je hoeft btw geen textures te gebruiken, je kunt ook GTA_material gebruiken en er dan chroom van maken. Bewerkt: 28 april 2007 door Wazuup Reageren
spinechiller Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) ik heb gta_material gevonden maar waar kan ik chrome vinden dan? heel erg bedankt alvast, ga het nu testen. Bewerkt: 29 april 2007 door spinechiller Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.