max96 Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Hoi, ik heb een model gemaakt in Sketchup, nu wil ik hem expoteren alleen ik kan alleen in KMZ exporteren. Ik wil graag naar ''dff'' Reageren
Nickonly Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Hoi, ik heb een model gemaakt in Sketchup, nu wil ik hem expoteren alleen ik kan alleen in KMZ exporteren.Ik wil graag naar ''dff'' Met Sketchup kan je helaas niet exporten naar DFF. Daarvoor heb je 3dsmax, Zmodler of Gmax voor nodig met plugins. Je kan je model in sketchup wel opslaan als .3ds. Die kan je dan weer openen in 3dsmax, en dan kan je'm naar DFF exporteren . Bewerkt: 28 april 2007 door Nickonly Reageren
max96 Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Hoi, ik heb een model gemaakt in Sketchup, nu wil ik hem expoteren alleen ik kan alleen in KMZ exporteren.Ik wil graag naar ''dff'' Met Sketchup kan je helaas niet exporten naar DFF. Daarvoor heb je 3dsmax, Zmodler of Gmax voor nodig met plugins. Je kan je model in sketchup wel opslaan als .3ds. Die kan je dan weer openen in 3dsmax, en dan kan je'm naar DFF exporteren . Ik kan alleen opslaan in KMZ... En ik weet ook niet hoe ik en auto kan inporteren in 3ds max. Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Heb je de gewone Sketchup of Google Sketchup? Je moet waarschijnlijk iets doen als Bestand > Exporteren of Bestand > Opslaan als... Reageren
max96 Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Heb je de gewone Sketchup of Google Sketchup? Je moet waarschijnlijk iets doen als Bestand > Exporteren of Bestand > Opslaan als... Ik heb google Sketchup, is er een andere dan, ik heb gezocht maar zag alleen maar google sketcup. Bewerkt: 29 april 2007 door max96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.