jorrit Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Weet Iemand hoe je Nindendo DS aan de Wii aansluit? En hoe moet je dat doen? Alvast bedankt! Reageren
Big Playahh Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Weet Iemand hoe je Nindendo DS aan de Wii aansluit?En hoe moet je dat doen? Alvast bedankt! ik denk via wifi als ik het goed heb Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Dat kan volgens mij (voorlopig) alleen bij bepaalde games. En dat gaat zoals dieke frans al zei, inderdaad via WiFi (draadloos). Ik vond er hier een oud nieuwsbericht over. De Wii kan tevens draadloos communiceren met de Nintendo DS.Bron: Nintendo Reageren
jorrit Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 (bewerkt) Bedankt:P moet je het aansluiten met een kabel doen of met de wii of met de ds? (want dat wil mij zusje graag weten) Bewerkt: 2 mei 2007 door jorrit Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Bedankt:P moet je het aansluiten met een kabel doen of met de wii of met de ds? (want dat wil mij zusje graag weten) Het linken gaat, zoals Thundercover ook al zegt, volledig draadloos via WiFi Dit kan alleen bij spellen die dat ondersteunen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.