Jump to content

Programma om geluid mee op te nemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek een programma om geluid mee op te nemen (wel geluid wat op de computer is te horen). Kan iemand me helpen?

Geplaatst: (bewerkt)

Hey!

Deze vraag had je waarschijnlijk ook wel kunnen oplossen door Google te gebruiken, maar ik heb dat in jou plaats gedaan ^_^. Als je geluid wilt opnemen op je computer dan heb ik hier een heel goede cursus voor hoe je dit moet doen, je hoeft hier waarschijnlijk nog niet eens een programma voor downloaden, want dit staat op elke windows PC, genoeg gepraat hier is de link: Hoe geluid opnemen?

Als je nog vragen hebt, stel ze maar!

Bewerkt: door GTA-Freak2
Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd, het lukte niet. Die groene lijn gaf geen verdikkingen. :N Iemand nog ideeën?

Ik heb nog een idee, misschien kan je geluid opnemen met dit programmatje, dit programma is speciaal gemaakt voor geluid van de computer op te nemen, en dan kan je het afspelen met bijvoorbeeld I-Tunes, of je het zelfs branden op een CD, indien je dat wilt.

Klik hier voor dit programma te downloaden. Als het nu nog niet gaat, zou ik toch willen vragen voor Google te gebruiken, omdat daar heel veel soorten manieren staan om geluid van de PC mee op te nemen!

>>> Door Preddy: NB: Dit programma is alleen voor Mac OS X, wat dus inhoudt dat het niet op Windows kan<<<

Edit@Preddy: Daaronder staat een link waarmee je het wel met windows en dergelijke kan afspelen.

>>> Door Preddy: Die link is een download link als je "geen Mac OS X hebt maar toch het programma wil downloaden." Wil dus niet zeggen dat het dan werkt op Windows.<<<

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
Ik heb het geprobeerd, het lukte niet. Die groene lijn gaf geen verdikkingen. :N Iemand nog ideeën?

hebje dan wel je microphone goed aangesloten?

en staat ie wel geactieveerd inje

geluid control center..?

Ik heb nog een idee, misschien kan je geluid opnemen met dit programmatje, dit programma is speciaal gemaakt voor geluid van de computer op te nemen, en dan kan je het afspelen met bijvoorbeeld I-Tunes, of je het zelfs branden op een CD, indien je dat wilt.

Klik hier voor dit programma te downloaden. Als het nu nog niet gaat, zou ik toch willen vragen voor Google te gebruiken, omdat daar heel veel soorten manieren staan om geluid van de PC mee op te nemen!

>>> Door Preddy: NB: Dit programma is alleen voor Mac OS X, wat dus inhoudt dat het niet op Windows kan<<<

Edit@Preddy: Daaronder staat een link waarmee je het wel met windows en dergelijke kan afspelen.

Gekeken, maar ik kan die link voor de Windows versie niet vinden... Of ik kijk weer eens met mijn neus..

hebje dan wel je microphone goed aangesloten?

en staat ie wel geactieveerd inje

geluid control center..?

Ik heb alles goed gedaan.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

*Bump*

Heeft iemand nog een ideetje?

Dit heb ik al gedaan:

- De geluidsrecorder wat standaard op de computer zit.

als de lijnen in het opneem progamma geen verdikking aan nemen

dan is je mic kapot of het is niet goed ingestelt hoor ...

want het opneem progamma standaard in windows

werkt altijd tenzei mic volume uit is in je pc of niet goed

geinstaleerd is ( of niet goed ingeplugt is )

maar wat ook een probleem kan zijn is ...

als je een moederboard hebt met daarop de soundcard (onboard soundcard)

en je neemt een mic met een roze plugin

dan heb je een groote kans dat ie niet werkt

dit had ik namelijk ook

en toen kocht ik een usb headset ( usb mics/ headsets werken altijd )

Bewerkt: door Biocount
als de lijnen in het opneem progamma geen verdikking aan nemen

dan is je mic kapot of het is niet goed ingestelt hoor ...

want het opneem progamma standaard in windows

werkt altijd tenzei mic volume uit is in je pc of niet goed

geinstaleerd is ( of niet goed ingeplugt is )

maar wat ook een probleem kan zijn is ...

als je een moederboard hebt met daarop de soundcard (onboard soundcard)

en je neemt een mic met een roze plugin

dan heb je een groote kans dat ie niet werkt

dit had ik namelijk ook

en toen kocht ik een usb headset ( usb mics/ headsets werken altijd )

Sorry, maar kun je het de volgende keer wat beter leesbaar maken? Ik heb hier 10 minuten over zitten proberen te lezen.

Maar alles is goed gedaan. Alles klopt volgens de oplossingen van je. Iemand nog een idee?

Bewerkt: door Donald F. Duck

sorry, wist niet dat mensen met autisme hier niet mochten posten! :)

wou je alleen maar helpen maarja lama zitten.

Bewerkt: door Biocount
Geplaatst:

Omdat ik zie dat je nogsteeds niet geholpen bent, wil ik je wel een uitweg bieden. Je kan namelijk het programma Audicity of Goldwave downloaden. Ik raad Audacity aan. De trail van Goldwave is namelijk snel voorbij.

Audacity kun je hier downloaden

Goldwave kun je hier downloaden

Succes! :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...