ganton_gangster007 Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Hoe kan ik game savefile's overbrengen op me ps2/meory card of waar kan ik zo'n ding kopen????? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 gaat dat wel??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 ja ik had gehoord van veel mensen op gamefaqs en daar kan je ook die save's vanaf halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Je kunt bijv. de Action Replay Max van Datel kopen (ca. 35 euro). Daar zit een USB-stick bij waarmee je savegames (en ingame-foto's) van je PS2 naar je PC kunt overbrengen en uiteraard ook van je PC naar je PS2. Action Replay is ook te koop ZONDER USB-stick, let daar op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Je kunt bijv. de Action Replay Max van Datel kopen (ca. 35 euro). Daar zit een USB-stick bij waarmee je savegames (en ingame-foto's) van je PS2 naar je PC kunt overbrengen en uiteraard ook van je PC naar je PS2.Action Replay is ook te koop ZONDER USB-stick, let daar op! ik heb het gebrobeerd ik heb men ps2 opgestart de usb stick erin gestoken en wat dan????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Makkelijk :lol: Sluit je ps2 aan op de comp,start SA op maak een foto,Dan opslaan op de usb (memorycard eruit he:-P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 geld dat ook hetzelfde als van computer naar ps2 overbrengen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 hoe kan ik me ps2 aansluiten aan me comp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 hoe kan ik me ps2 aansluiten aan me comp met een tv kaart als je dat bedoelt maar als je bedoelt met de usb 2.0 ingang dan moet je een soort kabeltje kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 hoe kan ik me ps2 aansluiten aan me comp met een tv kaart als je dat bedoelt maar als je bedoelt met de usb 2.0 ingang dan moet je een soort kabeltje kopen moet je nou zon kabeltje kopen of kan het ook gwn met je mp3/usb stick?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 hoe kan ik me ps2 aansluiten aan me comp met een tv kaart als je dat bedoelt maar als je bedoelt met de usb 2.0 ingang dan moet je een soort kabeltje kopen moet je nou zon kabeltje kopen of kan het ook gwn met je mp3/usb stick?? daar gaat het ook mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 ik zou dat nooit doen ik wil het liever zelf uitspelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 heb ik ook gedaan maar sommige mensen bieden saves aan met easter eggs foto''s Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 waar koop je het weer en in welk dorp of stad ofzo is dat en die kabel wat kost het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.