DenkaanHenk Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Hoi. Ik ben opzoek naar een mp3 speler. Mijn voorkeur gaat uit naar een ipod. Het lijk me leuk voor in de zomervakantie omdat ik dan 2 weken naar griekenland gaat dan zit je veel op strand en in de auto. Maar er is wel een probleempje. Ik ben nu een beetje blut. Omdat ik vandaag al een draadloze controller voor me xbox 360 had gekocht en daar had ik ook een oplader bij gekocht. Dus het moet geen al te dure zijn. Heeft iemand een goede voorkeur? Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Tja, zonder het bedrag die je maximaal kan en wil uitgeven, kunnen wij niet veel. Want een iPod of iets soortgelijks, zijn vrij duur. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 In jouw geval lijken de shuffles me wel wat... Info van apple.be: Met de 1-GB iPod shuffle, die nu in vijf prachtige kleuren verkrijgbaar is en slechts 89 € kost, neem je tot 240 nummers1 met je mee op je mouw. Of op je revers. Of aan je broekriem. Klem iPod shuffle vast en draag hem als muzikaal pronkstuk.Minder is meer Geluk zit in een klein hoekje. En met een lengte van 4,1 cm en een gewicht van circa 15 gram is iPod shuffle absoluut klein te noemen - zeker als je bedenkt dat er 240 nummers op passen. En daar kun je dan ook nog tot 12 uur onafgebroken naar luisteren. 2 Je kunt dus wel stellen dat de kleinste digitale-muziekspeler ter wereld een reus in zijn soort is. Klaar voor gebruik Klem hem vast aan je broekzak. Hang hem aan je tas. Waar je je iPod shuffle ook aan vastklemt je kunt direct luisteren naar je favoriete muziek, zonder overspringen. En nu iPod shuffle in zilver, roze, groen, blauw én oranje verkrijgbaar is, is er altijd wel een die bij je kleding past. Klem hem vast, draai het volume omhoog en kijk niet gek op als je de aandacht trekt. Stel je ideale mix samen De eerste stap om je iPod shuffle te vullen met 240 nummers is iTunes downloaden. Gratis. Vervolgens plaats je je iPod shuffle in het meegeleverde dock, sluit je het dock aan op de USB-poort van je Mac of pc en synchroniseer je in een paar minuten al je muziek. Heb je meer dan 240 nummers? Geen probleem. Als je je iPod shuffle automatisch laat vullen door iTunes, komt er steeds andere muziek uit je koptelefoon. Reageren
LBG Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Reviews kan je beter niet van de site van de maker halen, daar hebben ze het namelijk nooit over de nadelen. Ik zou niet voor de iPod Shuffle gaan omdat die geen schermpje heeft. Als je een liedje zoekt moet je dus naar elk liedje het begin luisteren of dat de goede is. Reageren
Boris H. Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Ik zou voor Deze gaan. Ik heb hem zelf ook en hij bevalt zeer goed. Je kan je muziek er in mappen opzetten net als bij een I-Pod, je hebt Radio en voicerecording. Hij is ook gekozen als MP3 speler van het jaar. De 1 GB versie kost ongeveer 80 euro. Je hebt ook een 512 MB versie en die kost 50 euro. Als je veel geld hebt kun je ook nog een 2GB versie kopen voor 120. Je mpet zelf maar rondkijken maar dit is een hele fijne MP3 met veel functies en het is chill dat je je muziek in mappen kan zetten(bijvoorbeeld map per artiest of map met relaxte muziek o.i.d.) Veel succes met je aankoop! Gratz, Boris H. Reageren
Pitbull Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Waarom 80EUR uitgeven aan een 1-GB grote I-Pod Shuffle als je een gewone dood normale mp3 die ook 1-GB groot is kunt kopen voor 25 EUR? Tegenwoordig kun je dit vinden. In de Free Record Shop ofzo in de buurt... Reageren
Verrity Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Een I-Pod heeft nog meer nadelen. Voor je MP3 kun je AAA batterijen meenemen. Je I-Pod wordt voor zover ik weet via de USB-Poort opgeladen. En batterijen zijn compact een hele computer of laptop Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 Een I-Pod heeft nog meer nadelen.Voor je MP3 kun je AAA batterijen meenemen. Je I-Pod wordt voor zover ik weet via de USB-Poort opgeladen. En batterijen zijn compact een hele computer of laptop Maar het voordeel van de iPod is dan weer dat wanneer het geweldige ding volledig is opgeladen, het ook echt lang meegaat. Daarnaast is er op het kleurenschermpje een volkomen duidelijk batterijtje te zien waardoor je op tijd gewaarschuwd wordt dat de iPod niet lang meer zal draaien. Dit in tegenstelling tot de mp3-speler, want daar staan 3 kleine streepjes op die verschrikkelijk snel verdwijnen. In dat geval ga ik toch liever voor de iPod...Ik heb zelf 2 jaar lang rondgelopen met een standaard mp3-speler en heb sinds 2 maanden een iPod. De iPod is in alle opzichten véél beter, alleen daar betaal je dan ook voor. Dus, wil je kwaliteit en heb je er wel wat geld voor over, neem dan de iPod. Ben je snel tevreden en kijk je eerder naar de prijs dan naar de kwaliteit, neem dan een standaard mp3-speler. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.