gybrus Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Hi, Als vervolg op mijn vorige sig "The eye". Kom ik nu met The eye's. Het zelfde idee alleen dit maal van 1 Rechter oog een Rechter en een linker oog gemaakt. Dit dan weer leuk inkleuren.. voor de mensen die mij niet geloven heb ik het origineel er bij geplakt. Het gaat dus om het vervormde plaatje van het origineel en niet wat er allemaal bij staat. Screen: Comments en dergelijke A.U.B Grats Reageren
kees1991 Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 ze kijkt wel erg scheel. verder vint ik het wel een erg mooi plaajte. ^^ ik zou je er een 8.9 voor geeven XD Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Dit is gewoon prachtig Ik kan het niet geloven zo iets mooi Dit verdient zeker een 10/10 Greetings .Syfes Reageren
Ducos Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Zeker mooi, erg mooi bewerkt het oog. Verdient echt een 10/10 Reageren
Rivel Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik vond de Eye zelf beterdan the eyes! Maar deze is weeral perfect, maar zijn die ogen al vewerkt! Of heb je ze zelf bewerkt? 9/10 Rivel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.