KoenKucharek Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) ik heb overal gekeken maar ik kan nergens vinden hoe de carbom mod werkt en hoe je die inschakelt kan iemand mij helpen? Bewerkt: 28 april 2007 door KoenKucharek Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Eerst selecteer je de noobmode daarna kies je car bom en selecteer je dat dan stap je in een auto en hou je spatie en linkermuisknop tegelijketijd ingedrukt. Reageren
kevin software Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Eerst selecteer je de noobmode daarna kies je car bom en selecteer je dat danstap je in een auto en hou je spatie en linkermuisknop tegelijketijd ingedrukt. waar krijg je dat N00B mode? Reageren
jason11 Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Geplaatst: 30 mei 2007 (bewerkt) Eerst selecteer je de noobmode daarna kies je car bom en selecteer je dat danstap je in een auto en hou je spatie en linkermuisknop tegelijketijd ingedrukt. waar krijg je dat N00B mode? zoek in de download database ben de link ff kwijt EDIT: hier is de n00bmode link n00bmode V2 Bewerkt: 30 mei 2007 door jason11 Reageren
Twister24 Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 werkt bij mij niet, die car bomb ding dan... Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) Dan Help ik wel even Je Download De N00bMode. Je Installeerd Hem. Start Een nieuw Game in SA. Druk op TAB. Selecteer: Bomb In car Functie. Ga een Auto Binnnen. Houd Spatie In gedrukt En druk op de linker Muisknop. En Nu de Auto Uit! UT Bewerkt: 5 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.