.Djanick Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 ik verveelde me weer eens *WEER* en toen ben ik maar even iets gaan proberen met een stock orginele: Bewerkte: Reageren
Moonbeam Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Ik zie niets Probeer het zo eens: http://img205.imageshack.us/img205/8030/300pw6.png Reageren
.Djanick Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 rates kunnen ook gelijk gegeven worden he Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 deze keer vind ik het niet zo goed defont wel dat past er bij maar volgens mij heb je juist een motion blur gedaan dat voldoet niet 5/10 Greetings .Syfes Reageren
Steynah Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 het lijkt erop dat je met lasso tool iets geselecteerd heb en in dat stuk een blur met een font erin Reageren
.Djanick Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 het is totaal niet alleen maar een motion blur je moet op de kleine effecten letten puntje van de 2 zwaarden zit licht op kijk naar het schild van de spartaan zoals je kan zien is het niet alleen maar een motion blur en een font erop Reageren
Steynah Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 oeps sorry voor de te snelle reactie maar toch vind ik hem niet zo mooi wel VEEL aandacht aan besteed zo te zien Reageren
Muay Thai Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Eerlijk gezegt heb ik beter gezien deze vind ik niet heel erg mooi maar je hebt de lettertype wel goed gedaan effecten nee ik vind ze niet echt mooi alsof je Wind erin hebt geplaats het zou beter zijn als je een andere Stock nam. Een 6/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Dat is inderdaad waar en omdat je veel meer werk heb gedaan voor je sig geef ik je nu een 7/10 Greetings .Syfes Reageren
.Djanick Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Eerlijk gezegt heb ik beter gezien deze vind ik niet heel erg mooi maar je hebt de lettertype wel goed gedaan effecten nee ik vind ze niet echt mooi alsof je Wind erin hebt geplaats het zou beter zijn als je een andere Stock nam.Een 6/10 uhm.. "alsof je Wind erin hebt geplaats " alsof? ik heb wind erin geplaatst eerst distort toen motion blur en toen wind Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.