Hanneswasco Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Ik was net bezig met de Taxi Driver missies en opeens komt er op mijn scherm, mission passed! Maar ik dacht niet dat ik al bij de $5000 was, dus ik kijk bij mijn stats en er staat dat ik 50 personen heb vervoert en nog maar $4000 en nog een beetje heb verdient? Is dit normaal, een bug, of wat is dit? Ik zal proberen een filmpje te maken, als ik er een heb, dan edit ik het wel. Edit: Filmpje maken lukt me niet. Bewerkt: 28 april 2007 door hanneswasco Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Ik was net bezig met de Taxi Driver missies en opeens komt er op mijn scherm, mission passed!Maar ik dacht niet dat ik al bij de $5000 was, dus ik kijk bij mijn stats en er staat dat ik 50 personen heb vervoert en nog maar $4000 en nog een beetje heb verdient? Is dit normaal, een bug, of wat is dit? Ik zal proberen een filmpje te maken, als ik er een heb, dan edit ik het wel. Als dat klopt is het 50 Fares óf 5.000,-. Dan heb je niet vaak een Speed Bonus gehad waardoor je eerder bij de 50 Fares was dan bij de 5.000,-. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Ik was net bezig met de Taxi Driver missies en opeens komt er op mijn scherm, mission passed!Maar ik dacht niet dat ik al bij de $5000 was, dus ik kijk bij mijn stats en er staat dat ik 50 personen heb vervoert en nog maar $4000 en nog een beetje heb verdient? Is dit normaal, een bug, of wat is dit? Ik zal proberen een filmpje te maken, als ik er een heb, dan edit ik het wel. Ik kan het bevestigen wat jij hebt meegemaakt. Ik heb het zelf ook een keer meegemaakt dat er opeens onder de $5000 opeens Mission Passed stond bij mij. Ik snap er ook niet veel van. Een andere keer kreeg ik wel Mission Passed als ik de $5000 had gehaald. Reageren
dupree Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Ik was net bezig met de Taxi Driver missies en opeens komt er op mijn scherm, mission passed!Maar ik dacht niet dat ik al bij de $5000 was, dus ik kijk bij mijn stats en er staat dat ik 50 personen heb vervoert en nog maar $4000 en nog een beetje heb verdient? Is dit normaal, een bug, of wat is dit? Ik zal proberen een filmpje te maken, als ik er een heb, dan edit ik het wel. Edit: Filmpje maken lukt me niet. je moet 5000 doller verdienen of wel 50 personen af zetten >>> Door SummerBase: Dit is toch al verteld? Lees het topic door voordat je een bericht post... tevens bump je weer een topic. Lees de Regels even door wil je. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.