ras Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 Ik persoonlijk vind SA een best wel makkelijk spel tov VC en zeker GTA3. Ik bedoel niet t halen van de 100% maar t uitspelen van de verhaallijn!!!!! Hij is wel 10x mooier en grooter en bla bla bla dan die andere maar de missies zijn er niet moeilijker op geworden vind ik persoonlijk. Ik zelf liep er vrij gemakkelijk en snel doorheen, ik had met GTA3 de meeste moeite, VC was al weer een heel stuk simpeler misschien omdat de besturing beter is geworden of de wapens ik weet t niet maar ik vond er maar weinig aan...ik heb nog niet alle sub-missies gedaan maar ik hoop dat die wel een beetje een uitdaging zijn. Graag jullie menig over de moeilijkheidsgraad van t spel............ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 ik vind dat het wel meevalt:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 tja...misschien hebben ze wat moeite met vernieuwende missie te bedenken....maar dit stoort mij niet.....die dialogen zijn prachtig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 de "echte" moeilijke missies vind ik die van Z de auto'race van Wuzi vond ik ook wel pittig maar voor de rest loop je er met 1, 2 of max 3 doorheen. zelfs de eind missie is niet moeilijk. wel heel uitgebreid maar niet echt moeilijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2004 ik vind sa weer te makelijk :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pinguin Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 nou ik heb soms nog wel eens moeite met een missie en helemaal met die dan zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) De moeilijkste missies vind ik die van Zero. En de missie End of the line is een beetje moeilijk, maar is wel een coole missie B) Bewerkt: 4 december 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eden Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Ervaring speelt mee denk ik. Als je nu gta 3 herspeelt is die ook doodsimpel hoor. De controller zit alsmaar beter in de vingers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nuttert Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 ik denk dat ze het een beetje makkelijker hebben gedaan zodat je niet snel cheat want ander kan je het spel niet 100% uitspelen als het moeilijk zou zijn zouden veel mensen gaan cheaten en kunnen ze het niet uitspelen op 100% en dat is natuurlijk niet wat rockstar wil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Ervaring speelt mee denk ik. Als je nu gta 3 herspeelt is die ook doodsimpel hoor.De controller zit alsmaar beter in de vingers. ja precies als je VC en gta 3 hebt gespeeld dan weet je al eigenlijk hoe he ongeveer in mekaar steekt. dus moeilijker vind ik het niet eerder spannender Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Ervaring speelt mee denk ik. Als je nu gta 3 herspeelt is die ook doodsimpel hoor.De controller zit alsmaar beter in de vingers. ja precies als je VC en gta 3 hebt gespeeld dan weet je al eigenlijk hoe he ongeveer in mekaar steekt. dus moeilijker vind ik het niet eerder spannender ik vind dat er ook wel te veel street races zijn enzo. maar voor de rest zijn de missies fantastisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
L-Yah Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Ik vind de missie behoorlijk simpel behalve de misies dat je zelf moet richten en dan vooral de eerste missie van zero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 GTA SA veel en veel makkelijker dan VC in vc had je mer van die tijd missie's dan in SA en GTA 3 helemaal gta 3 vond ik toch get moeilijkst eerlijk gezegd maar die zero missie's zin zo $^$%&$%$% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 GTA SA veel en veel makkelijker dan VC in vc had je mer van die tijd missie's dan in SA en GTA 3 helemaal gta 3 vond ik toch get moeilijkst eerlijk gezegd maar die zero missie's zin zo $^$%&$%$% in gta 3 heb ik ook wel veel langer bezig gezeten om de 2de stad te unloken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Gta3 vind ik het moeilijkste.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.