juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Gta3 vind ik het moeilijkste.. daar zijn ook wel coole missies maar te veel missies op tijd bevoorbeeld die in sauton island dat je al die check pointen moest doen of die autos naar die garage brengen voor kenji Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutsj Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Jup de moeilijkste missie van Gta3, VC en SA vond ik die van Asuka of Azuka ofzo.. dat je een opdracht krijgt om alle Cartel ''drugs-kraampjes'' kapot te schieten.. Zo retelang mee bezig geweest <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Jup de moeilijkste missie van Gta3, VC en SA vond ik die van Asuka of Azuka ofzo.. dat je een opdracht krijgt om alle Cartel ''drugs-kraampjes'' kapot te schieten.. Zo retelang mee bezig geweest <_< nee die was kij makelijk met een sniper van de eerste keer gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.