Jump to content

Flying school help!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

:-( Hallo, ik zit vast by de flying school missies in de woestijn, ik ben nu bij de 3e missie ervan; circle airstrap.

Ik vind 't heel moeilijk, kan iemand mij a.u.b. helpen?

Ik vind het ook stom dat je alle flying school missies moet halen om verder te gaan.

Dus please help me! :cry:

Bewerkt: door Eazy

De Flying School is verplicht omdat je enkele vliegmissies moet doen, en voor die missies moet je het vliegen natuurlijk wel onder de knie krijgen. Je bent dus bij de oefening; Circle Airstrip. Dit is eigenlijk het grote werk, vergeleken met het andere. Je moet als eerste vol gas geven, en dan rustig opstijgen. De eerste corona moet geen probleem zijn, je kan nadat je daar door heen gegaan bent een stuk afsnijden naar de volgende. Belangrijk punt als je het rondje maak is dat je op één lijn blijft vliegen. Dat wil dus zeggen dat je niet teveel op en neer moet gaan, zo verlies je tijd en is het nog moeilijker de oefening te halen. Bovendien wordt het dan moeilijker om je vliegtuig in bedwang te houden. Zo als ik al zei; een rechte lijn. Dit kun je het beste doen door steeds een klein beetje gas te geven, en wat bij te sturen. Geef dus niet vol gas want zo vlieg je of over de corona heen of je vliegtuig raakt uit balans. Het is ook pittig, die vliegschool. Zeker voor mensen die niet vaak hebben gevlogen. Probeer het bovenstaande, en voor de rest is het oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Succes!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

Helpen kan ik niet echt maar hetgeen dat ik je wel kan aanraden is dit:

1. Spawn een hydra of zoek er 1.

2. Stap in.

3. Vlieg er mee rond tussen steegjes, gebouwen, bomen in de lucht ondersteboven,.....

Zo doe heel wat ervaring op bij het vliegen, ik zelf heb zo ook leren vliegen bij GTA SA.

:bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier: :bier:

Geplaatst:

Gewoon een rondje maken : blijf eerst laag en klap de wielen in ga nu omhoog en pak de eerste ring als je hem op de ps2 hebt moet je even op de L2 drukken dan gaat het vliegtuig naar links en blijft op dezelfde hoogte. Doe het precies hetzelfde met de andere :*D Degene die na Circle airstip komt is Circle airstrip and land dit is eigenlijks precies hetzelfde als die daarvoor maar nu moet je landen na de laatste Circle moet je de wieltjes uitklappen en goed landen misschien op het laatste stuk gaat het vliegtuig de andere kant op STUUR DAN TEGEN

Geplaatst:
Hallo, ik zit vast by de flying school missies in de woestijn, ik ben nu bij de 3e missie ervan; circle airstrap.

Ik vind 't heel moeilijk, kan iemand mij a.u.b. helpen?

Ik vind het ook stom dat je alle flying school missies moet halen om verder te gaan.

Dus please help me! :cry:

Ik vind dit ook heel moeilijk, gewoon vliegen (vliegen met de pijltjes, niet met q en e, dan draai je niet scherp genoeg). Trek je vliegtuig na een bocht altijd recht. Als je 1 mist. draai dan niet terug maar start opnieuw. JE zult het omwille van de tijd dan toch niet meer halen. Mijzelf is het 1 keer gelukt na zo'n 3 uur proberen. Wat iritant is dat als je het lukt je nog is hetzelfde moet doen :duh: . Bij circle airstip and land is gewoon zelfde (zoals al gezegt). En het landen is niet bepaald moeilijk. Zorg er wel voor dat je geen schade oploopt want dan kan het is mislukken. Ik wens je veel succes !

Geplaatst:

Het simpelste is inderdaad om een hydra te spawne maar je doet het met een rustler geloof ik die missies dus daar zit groot verschil in.

Probeer zo lang mogelijk met een hydra te oefenen het simpelste is wel dat als je dit lang genoeg doet je steeds beter word en het is meestal essenteel in SA omdat het ongeloflijk groot is vergeleken met Vice City... Snelste vervoermiddel in het spel...altijd handig zou ik zeggen.

Geplaatst:

die schoenen bij Zip in san fierro zijn duur!!!

maar we hebben het nu over vliegen dus een wijze tip van jetze:

gewoon leren vliegen.

daar zijn die scholen ook voor.

• 9 maanden later...
Geplaatst:
die schoenen bij Zip in san fierro zijn duur!!!

maar we hebben het nu over vliegen dus een wijze tip van jetze:

gewoon leren vliegen.

daar zijn die scholen ook voor.

Ok bedankt iedereen voor de tips, ik heb het gehaald! (maar dan wel brons) :*D

Ik kom niet verder bij circle airstrip. Ik kom niet eens bij de volgende corona. Als te stijl omhoog ga zak ik naar beneden en als ik gewoon opstijg kom ik ook onder de corona :duh: .

Bewerkt: door GTA5005
Geplaatst:
Ik kom niet verder bij circle airstrip. Ik kom niet eens bij de volgende corona. Als te stijl omhoog ga zak ik naar beneden en als ik gewoon opstijg kom ik ook onder de corona :duh: .

Heb je je wielen wel ingeklapt?

Meestal vergeten mensen dit en met de wielen uitgeklapt kom je neit hoog genoeg. Wielen inklappen doe je met '2', op de PS2 is dit 'R3' indrukken. :)

Geplaatst:

Heb je je wielen wel ingeklapt?

Meestal vergeten mensen dit en met de wielen uitgeklapt kom je neit hoog genoeg. Wielen inklappen doe je met '2', op de PS2 is dit 'R3' indrukken. :)

TOP! Bedankt, zal zo ff kijken of het werkt!

Ik kom nu inderdaad wel omhoog, maar ik krijg 'm nooit af. Ik heb 'm één keer gehaald, maar toen kreeg ik geen medal. :(

Bewerkt: door GTA5005
Geplaatst:

Zorg wel dat je niet te fel opstijgt, maar dat je met kleine tikjes hoger gaat, totdat je op de hoogte van de eerste corona bent. Ik raad eerder aan om op te stijgen, net zolang tot je aan de corona bent. Daarna daal je naar de volgende corona en dan weer licht stijgen en doorvliegen.

Bij deze oefening zijn overigens geen stuurkunsten benodigd, gebruik deze hier dan ook niet voor. :)

Geplaatst:

Circle airtstrip is bij de eerste keren een lastige missie, maar zodra je ‘m onder de knie hebt zal het allemaal wel lukken. Je zult hier met een Rustler opstijgen en door wat corona’s heen vliegen. Je kan voor dat je begint kiezen wat jou het beste uitkomt: tegen of met de klok mee de baan heen vliegen. Doe het vooral op de manier van banken. Dit maakt het namelijk alvast wat makelijker om de bochten te nemen. Wees er wel zeker van dat je je banden intrekt, ander zal je de eerste corona niet eens bereiken. Probeer al vroeg op juiste hoogte te vliegen. Nog even een uitleg over dblipjes op de radar: Naar boven wijzend, moet je wat hoger vliegen. Naar beneden wijzend, moet je wat lager vliegen. Vierkant, zit je goed. :) Ga namenlijk niet vaak veranderen van hoogte. Je hoogte kun je naast de radar zien. als je gewoon rustig door de corona’s heen vliegt zul je het makkelijk halen. Zelf heb ik ook nog de route op een kaartje gezet. Indien het je toch niet wil lukken kan je hier een savegame aanvraag plaatsen. Veel succes verder :tu:

circleairstrip1jq4.png

[table=header]medaile:

BronsZilverGoudEisen: 70 t/m 84%, max. 75 sec. 85 t/m 99%, max 67,5 sec. 100%, max 60 sec.[/table]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...