GTA5005 Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Ik heb nu alles gehaald van die vliegschool. Dat stukje dat je die auto neer moet schieten is ook wel lastig, maar na 15 keer ofzo is het me gelukt. Reageren
bas1998 Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Hallo, ik zit vast by de flying school missies in de woestijn, ik ben nu bij de 3e missie ervan; circle airstrap.Ik vind 't heel moeilijk, kan iemand mij a.u.b. helpen? Ik vind het ook stom dat je alle flying school missies moet halen om verder te gaan. Dus please help me! je moet het gewoon over doen leer een paar keer vrij en daarna probeer je het goed lukt het niet dan oefen je nog een keer Reageren
gaman Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 hij is irritand daarna krijg je ook nog circle arstrip and land dat is ook moeilijk en je moet nog landen ook mijn tip vaak proberen dan lukt het wel egt waar eazy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.