Stephan14 Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 wie heeft er voor mij een overzicht van hoe je de dingen in superstar moet doen acteren zingen mode enz je krijgt in het begin een volgorde en dat is bij elke anders bijvoorbeeld bij acteren heb je een anderen volghorde dan bij zingen in een geluidsstudio en weet iemand een download site voor de sims 1 en uitbereidingen? met het zelfde programma als hoe je downloadprogramma als desims.nl site en net zoiets zoals de simplus site Reageren
Wrieh Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 je mag niet downloaden maar voor dat rijtje handleiding Blz 10 Reageren
Jowx Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Vragen naar links voor Warez is inderdaad verboden, topic locked. Reageren
Jowx Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Bump, na melding van iemand blijkt dat de vraag van de topicstarter niet bedoeld was als illegaal. Ik ging er van uit dat hij De Sims 1 en alle uitbreidingen wilde downloaden, maar hij zoekt blijkbaar naar spullen voor dat spel. Post dus alleen die links, geen illegale links. Topic heropend. (Met dank aan Mirrrr voor het melden van deze blunder..) Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 mei 2007 Rapport Geplaatst: 14 mei 2007 Allereerst antwoord op je vraag. Je moet beginnen met 3 verschillende dingen te doen.. Met zingen. modeshows en en acteren hoef je er btw maar 2 goed te hebben. Dan klagen ze wel maar dan krijg je toch wat sterren erbij. Maar ik deed gewoon altijd 3 verschillende dingen. Dan let je of ze ja knikt bij elk stukje. Dan weet je dat die goed staat en moet je die dus op die plek houden. ik geef een voorbeeld. je doet met zingen: Pop Rock Pop. En ze knikt ja, ja, nee dan weet je dat je de eerste 2 goed hebt en dat je alleen voor de laatste een andere moet doen. Dan download sites. Je bent las ik lid van het Simsforum daar heeft gestoordesims een topic aangemaakt bestaande uit 229 posts met alle downloads die nieuw zijn voor de Sims maar ik zal je een paar sites geven. klikkie klikie klikkie Klikkie klikkie Ik zal later mijn post nog even editen met nog meer sites. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.