Jump to content

gta vice city filmen


hielkeh

Recommended Posts

hoe moet je filmpjes maken in vice city.

ik heb fraps99 maar ik snap niet hoe hij werkt.

ook heb ik een ander prograama hypercam of zo iets maar dat deed het al helemaal niet.

bij een vriend werkte dat programma wel.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe moet je filmpjes maken in vice city.

ik heb fraps99 maar ik snap niet hoe hij werkt.

ook heb ik een ander prograama hypercam of zo iets maar dat deed het al helemaal niet.

bij een vriend werkte dat programma wel.

Ik zal je in het kort uitleggen hoe Fraps werkt, download wel eerst de nieuwste versie.

- Hoe maak ik een filmpje?

Start als eerst Fraps op, en klik dan de button Movie aan. Vervolgens krijg je het volgende scherm:

Met de 'Video Capture Hotkey' kun je de film laten lopen/eindigen in het spel. Je kan daar een willekeurige toets voor gebruiken. Wil je de 'Video Capture Hotkey' veranderen druk dan op 'disable', vervolgens klik je één maal in het witte balkje en druk je een toets in die volgens jou de nieuwe 'Video Capture Hotkey' moet worden. Als je dus in het spel zit moet je op de 'Video Capture Hotkey' drukken om de film te starten, de gele cijfers rechts bovenin zullen dan rood worden. Na 30 seconden zal de film automatisch stoppen, wil je hem zelf eerder laten stoppen dan kan dit door weer op de 'Video Capture Hotkey' te drukken.

- Hoe maak ik een screenshot?

Start als eerst Fraps op, en klik dan de button Screenshot aan.

Met de 'Screen Capture Hotkey' kan je een screenshot nemen. Je kan daar een willekeurige toets voor gebruiken. Wil je de 'Screen Capture Hotkey' veranderen druk dan op 'disable', vervolgens klik je één maal in het witte balkje en druk je een toets in die volgens jou de nieuwe 'Screen Capture Hotkey' moet worden. Als jij daar bijvoorbeeld 'CAPSLOCK' hebt ingesteld moet je in het spel op 'CAPSLOCK' drukken om een screenshot te maken. Deze wordt in eerste instantie opgeslagen in de map waar Fraps staat geïnstalleerd. Uiteraard kun je deze ook veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...