Eazy Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Ik zit vast (nou eigenlijk kan je gewoon verder gaan) bij de missie Air raid van Zero, je moet vrij richten, en daar ben ik heel slegt in, dus kan iemand mij wat tips geven? Reageren
Moonbeam Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Tsja, als je niet goed kan richten wordt het lastig. De enige tip die ik je kan geven is een spervuur geven naar daar waar de meeste vliegtuigjes zijn. Verder heeft WikiGTA de volgende tips: Tips: Speel de missie overdag. Dan zie je de vliegtuigjes eerder aankomen. Probeer Zero zelf niet neer te schieten, hij zal eerst over Friendly Fire beginnen, maar als je het al te erg maakt gaat hij dood en is de missie mislukt. Schiet gewoon op wat je ziet, ga niet in de richtingen staan kijken die Zero aangeeft, want meestal duurt het nog wel eventjes voor de bedoelde groep er is. Zonder cheats te gebruiken is de missie op de PS2 erg lastig vanwege de beperkte richtmogelijkheden. Maar ook voor de PC is de missie lastig. Gebruik eventueel de cheat "Blaas alle auto's op die dicht bij zijn" als het je echt niet lukt. PC: CPKTNWT Xbox: Black, White, Right Trigger, Left Trigger, White, Black, X, Y, B, Y, White, Left Trigger PS2: R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 Mvg, Moonbeam Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) ten eerste: heb je wikigta al beken? daar staan handige tips hier en nog een tip: de vliegtuigen komen in golven, als je de missie (zonodig) een paar keer hebt gedaan dan weet je al waar de vliegtuigen vandaan gaan komen en dan kan je ze al vanuit de verte neerschieten. Als het echt niet lukt, je hebt deze missie niet nodig om de storyline uit te spelen maar ik vind die Zero missies wel grappig. Moonbeam was iets sneller sorry maar hier heb je denk ok wel wat aan. Bewerkt: 28 april 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Ten eerste raad ik je aan om GEEN cheats te gebruiken , omdat je daardoor nooit meer de %100 kan halen. Je moet je gewoon heel goed concentreren op de vliegtuigjes en 1 voor 1 neerknallen. De missie is opzich niet zo heel moeilijk maar dat ligt natuurlijk aan jezelf. Zoals iemand al eerder zei , de missie hoef je niet per see te doen , om verder te komen. Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Een cheat doen : auto's die dichtbij zijn ontploffen dit geld ook voor moterfietsen boten en dus ook vliegtuigen. Je kan de 100% nog wel halen alleen niet met de Riot Cheat en de Thema Cheats bijv. Ninja Theme. >>> Door Bling: Dit was al verteld door Moonbeam. Gelieve voortaan eerst de voorgaande berichten doorlezen voor je post, aub. <<< Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Je kan ook een savegame aanvragen in het savegame aanvragen als je gta san andreas op de pc Je hoeft deze missie niet te doen voor de 100% ik wens je nog veel succes en denk eraan 1 ding en dat is UITSPELEN Reageren
michaelfivez Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Je kan ook een savegame aanvragen in het savegame aanvragen als je gta san andreas op de pc Je hoeft deze missie niet te doen voor de 100% ik wens je nog veel succes en denk eraan 1 ding en dat is UITSPELEN Je hebt deze missie wel nodig voor 100%, maar niet voor de storieline. Je kunt er dus nog even mee wachten. Reageren
profile Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Als je wil zal ik je helpen. In de cutscene krijg je te horen dat Zero de eerste prijs heeft gewonnen in een wedstrijd voor wetenschappen en dat de tweede in die wedstrijd, genaamd Berkley, terug is gekomen om wraak te nemen op Zero. Hij is van plan de antennes op het dak van Zero's Shop te vernietigen. Samen met Zero ga je dan naar het dak, waar je gebruik kunt maken van een minigun. Zero staat klaar met een brandblusser om het vuur te doven, voor het geval dat de antennes vlam vatten. Van alle kanten zullen er RC Barons komen met bommen die je uit de lucht moet schieten. Deze missie kan best lastig zijn, maar is toch wel te doen. Het is een kwestie van goed mikken en de vliegtuigjes zo vlug mogelijk uit de lucht halen. Hou dit 3 minuten en 18 seconden vol en je hebt de missie gehaald! -Je kan de cheat slomere tijd gebruiken (heb ik gedaan) -als je de missie lang doet weet je waar ze komen . -blaas alle auto's op die dichtbij zijnPC: CPKTNWT Xbox: Black, White, Right Trigger, Left Trigger, White, Black, X, Y, B, Y, White, Left Trigger PS2: R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 -je moet goed op je kaartje kijken van waar ze komen -en anders schiet je er gewoon op los . Veel succes met dank aan wikigta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.