GekkieJ01 Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 De missie vind ik lastig ik weet namelijk de toetsen niet op de pc ik heb ook al op gtagames gekeken En ook al naar filmpjes gekeken maar de missie in in zich zelf wel makkelijk maar de toetsen Reageren
spoeky Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) Loop in de rode marker. Daarna druk je op enter. Je zit nu in de hijskraan. Je bestuurt de hijskraan gewoon met de pijltjes. Dus met de rechterpijl ga je naar rechts en met de linkerpijl naar links etc. Met de Linkershift gaat de magneet omlaag en met spatiebalk gaat ie omhoog. Met Ctrl laat je de container vallen. Let goed op de schaduw waar je de container kan plaatsten! Misschien dat bij jou de toetsen iets anders zijn, maar dit was bij mij zo! Succes! Bewerkt: 28 april 2007 door spoeky Reageren
michaelfivez Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Loop in de rode marker. Daarna druk je op enter. Je zit nu in de hijskraan. Je bestuurt de hijskraan gewoon met de pijltjes. Dus met de rechterpijl ga je naar rechts en met de linkerpijl naar links etc. Met de Linkershift gaat de magneet omlaag en met spatiebalk gaat ie omhoog. Met Ctrl laat je de container vallen. Let goed op de schaduw waar je de container kan plaatsten!Misschien dat bij jou de toetsen iets anders zijn, maar dit was bij mij zo! Succes! je kunt ook de recht ctrl gebruiken om te hijsen, de spatie om te zakken en de linkermuisknop om te lossen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik had em gehaald maar me computer viel uit Reageren
spoeky Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik had em gehaald maar me computer viel uit Dat is niet leuk! Je kan je savegame ook in het savegame aanvraag topic posten. Dan kan ik of iemand anders hem voor je doen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 nee dat hoeft niet er komt ook steeds een foutmelding genaamd exe. Reageren
spoeky Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Foutmelding genaamd exe? Wat precies dan? Als je naar Savegame aanvraag forum gaat, open je nieuw topic. Daar upload je jou savegame. Dus de savegame die in de map mijn documenten----> San andreas userfiles staat. Dus bijvoorbeeld GTASAsf1.b. Dan druk je op uploaden en dan bij beheer bijlagen druk je op het groene plusje. Dan staat jou savegame hier op het forum! Maar welke foutmelding krijg je precies dan? Ga je als je jou savegame opent terug naar windows? Of krijg je iets anders? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Nee als ik bevoorbeeld net een missie gehaald heb staat er:Er is een foutmelding opgekomen en die heet exe.,En dan staat er raport verzenden en niet verzenden,dan heb ik geleerd van me vader door niet verzenden te drukken maar dan kom je gewoon weer bureaublad weet iemand hier iets op want ik heb er f*cking last van succes Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Nee als ik bevoorbeeld net een missie gehaald heb staat er:Er is een foutmelding opgekomen en die heet exe.,En dan staat er raport verzenden en niet verzenden,dan heb ik geleerd van me vader door niet verzenden te drukken maar dan kom je gewoon weer bureaublad weet iemand hier iets op want ik heb er f*cking last van succes Heb je mods en dergelijke geïnstalleerd? Kan een probleem veroorzaken, al lijkt me dat stug. Ik denk dat je te maken hebt met een soort van bug die steeds bij deze missie wederkeert. Er zijn wel meer leden die door gekke fouten en dergelijke een missie niet kunnen halen. Hun raad ik ten eerste aan de savegame te laten doen, zoals spoeky al suggereerde. Ten tweede kunnen een savegame downloaden waarin de missie net gedaan is, dat kan hier voor V1 of hier voor V2. Opnieuw installeren kan natuurlijk net zo goed een oplossing zijn, je savegames zullen gewoon behouden worden. Mocht dit alles niet werken, meld het dan even. Dan proberen we samen verder te zoeken naar een eventuele oplossing. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.