Gangsta Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Hallo, Ik zoek een goede programma (hoeft niet gratis) waarmee je mooi kan tekenen en animeren zoals bijv. dit: http://www.ultimateaq.com/classes/dragonsl...on%20Slayer.PNG Dit is maar natuurlijk een voorbeeld die ik gevonden heb op Google. Weet iemand met welke programma je zoiets kan maken? Ik dacht aan: Macromedia Flash MX 2004. Reageren
Argon Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Macromedia Flash MX 2004 is voor Flash bestanden te maken (dat zijn dus geen afbeeldingen). Je kan Photoshop gebruiken, maar er is ook een gratis alternatief dat voor linux ontworpen is maar ook op windows werkt sinds kort. The gimp, je kan hem hier voor windows downloaden voor windows: klik hier ik heb het programma alleen nog maar op linux gezien en ik ben er zeker van dat je er wel wat mee zult kunnen doen. Bewerkt: 29 april 2007 door Argon Reageren
gybrus Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Die afbeelding van die ridder is zo gemaakt. stap 1 Pak je potlood en een wit papiertje en beggin met tekenen. Stap 2 Scan je afbeelding in. Stap 3 Open de afbeelding in paint of programma naar voorkeur. Maak alle belangerijke lijnen zwart en gum de overgebleven potlood lijntjes weg. Stap 4 Kleur het in. Stap 5 Trek weer een paar lijntjes en maak schaduw. Klaar Je kan dus gewoon paint gebruiken. Er zit een tooltje in paint waarmee je bochtjes kunt maken en dergelijke dus dat is mijn eerste keus als het om een gratis programma draait. Grats Reageren
ifc3 Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Die afbeelding van die ridder is zo gemaakt.stap 1 Pak je potlood en een wit papiertje en beggin met tekenen. Stap 2 Scan je afbeelding in. Stap 3 Open de afbeelding in paint of programma naar voorkeur. Maak alle belangerijke lijnen zwart en gum de overgebleven potlood lijntjes weg. Stap 4 Kleur het in. Stap 5 Trek weer een paar lijntjes en maak schaduw. Klaar Je kan dus gewoon paint gebruiken. Er zit een tooltje in paint waarmee je bochtjes kunt maken en dergelijke dus dat is mijn eerste keus als het om een gratis programma draait. Grats Paint is niet gratis. Reageren
gybrus Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Paint is niet gratis. xD Paint zit strandaard in windows aapje.(in xp en voorgaande verzies.) grats Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Hij heeft gelijk, paint is niet gratis. Ook al zit het standaard in windows. Anders zou je het zo kunnen downloaden van microsoft.com, wat niet het geval is. Reageren
Preddy Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 *Kuch* We wijken af van het onderwerp jongens, zelfs al was het niet gratis dan zou dat voor de TS niet uitmaken, getuige het zinnetje: "(hoeft niet gratis)". Terug naar het onderwerp aub. Reageren
Talietje Geplaatst: 2 juli 2007 Rapport Geplaatst: 2 juli 2007 Ik heb ook Macromedia Flash MX en daar kan je zulke tekeningen met maken hier bestaan ook Tutorials voor. Maar als ik iets wil tekenen doe ik het met Adobe Photoshop, dat ik al lang gebruik en goed mee kan werken. Als je echt zulke illustratie's wilt maken kies je beter Macromedia Flash MX. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.