Jump to content

Smart ftp

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen, ik ben bezig met smart ftp, maar ik heb helemaal geen verstand van termen enzo, dus wie wil me even helpen met de domme (voor jullie makkelijke) klusje.

Ik moet dit hebben,

protocol: die staat gewoon op NORMAL FTP

Host: deze weet ik niet

path Volgens mij het adres waar je je spul op wilt hebben

login type weet ik wel, gewoon username en password

username spreekt voor zich

password spreekt ook voor zich

Dus ik wil weten wat ik bij host en path moet invullen

Geplaatst:
Hoi iedereen, ik ben bezig met smart ftp, maar ik heb helemaal geen verstand van termen enzo, dus wie wil me even helpen met de domme (voor jullie makkelijke) klusje.

Ik moet dit hebben,

Hey,

Protocol kan je altijd standaard op FTP laten. De host als jij bijvoorbeeld de website: www.test.be hebt dan is de host waarschijnlijk "test.be". Je kan die ook altijd terug vinden op het controle panel van je website. Samen met de username en het password.

Het path hoef je niet in te vullen om in te loggen je komt automatisch in de root map en van daar kan je naar de map met je documenten in gaan die op de domein naam getoond worden. :sigaar:

Hoppelijk heb je hier genoeg aan om in te loggen op je ftp account. :dans:

Geplaatst:

Ik moet dit hebben,

Hey,

Protocol kan je altijd standaard op FTP laten. De host als jij bijvoorbeeld de website: www.test.be hebt dan is de host waarschijnlijk "test.be". Je kan die ook altijd terug vinden op het controle panel van je website. Samen met de username en het password.

Het path hoef je niet in te vullen om in te loggen je komt automatisch in de root map en van daar kan je naar de map met je documenten in gaan die op de domein naam getoond worden. :sigaar:

Hoppelijk heb je hier genoeg aan om in te loggen op je ftp account. :dans:

het is dan geen test.be maar ftp.test.be

maar hij zegt steeds dat hij niet kan inloggen en na 30 sec komt precies hetzelfde

dat had ik ook toen had ik perongeluk iets verkeerds gedaan met de gegevens toen had ik die goed gemaakt en toen kon ik inloggen. staat je geregistreed bij : SIDN ? urlhier

Geplaatst:

Ik vind het maar een raar programma, ik doe precies wat er staat beschreven en er komt steeds te staan

cannot login waiting to retry (30s)

Geplaatst:
Ik vind het maar een raar programma, ik doe precies wat er staat beschreven en er komt steeds te staan

cannot login waiting to retry (30s)

Het programma is dan niet raar, want het is een prima programma, ik gebruik het al een aantal jaar en ik heb niks te klagen. Als je deze melding krijgt, moet het wel zo wezen dat je een aantal gegevens verkeerd hebt ingevuld zoals hij zelf ook al aangeeft, je hebt namelijk last van een foutieve login of een bug (maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk). Als je de nieuwste versie van ''Smart FTP'' download kun je gewoon je host/FTPhost URL invullen (krijg je van de hoster) waarna je met je username en wachtwoord in kunt loggen, maar wel raar dat hij het bij jouw dan niet doet. Hoe je het op kunt lossen als er echt iets is, weet ik niet, maar je kunt het bovenstaande in ieder geval proberen. Ik wens je veel succes en mocht er nog wat wezen dan hoor ik het uiteraard graag. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...