Jump to content

Smart ftp

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen, ik ben bezig met smart ftp, maar ik heb helemaal geen verstand van termen enzo, dus wie wil me even helpen met de domme (voor jullie makkelijke) klusje.

Ik moet dit hebben,

protocol: die staat gewoon op NORMAL FTP

Host: deze weet ik niet

path Volgens mij het adres waar je je spul op wilt hebben

login type weet ik wel, gewoon username en password

username spreekt voor zich

password spreekt ook voor zich

Dus ik wil weten wat ik bij host en path moet invullen

Geplaatst:
Hoi iedereen, ik ben bezig met smart ftp, maar ik heb helemaal geen verstand van termen enzo, dus wie wil me even helpen met de domme (voor jullie makkelijke) klusje.

Ik moet dit hebben,

Hey,

Protocol kan je altijd standaard op FTP laten. De host als jij bijvoorbeeld de website: www.test.be hebt dan is de host waarschijnlijk "test.be". Je kan die ook altijd terug vinden op het controle panel van je website. Samen met de username en het password.

Het path hoef je niet in te vullen om in te loggen je komt automatisch in de root map en van daar kan je naar de map met je documenten in gaan die op de domein naam getoond worden. :sigaar:

Hoppelijk heb je hier genoeg aan om in te loggen op je ftp account. :dans:

Geplaatst:

Ik moet dit hebben,

Hey,

Protocol kan je altijd standaard op FTP laten. De host als jij bijvoorbeeld de website: www.test.be hebt dan is de host waarschijnlijk "test.be". Je kan die ook altijd terug vinden op het controle panel van je website. Samen met de username en het password.

Het path hoef je niet in te vullen om in te loggen je komt automatisch in de root map en van daar kan je naar de map met je documenten in gaan die op de domein naam getoond worden. :sigaar:

Hoppelijk heb je hier genoeg aan om in te loggen op je ftp account. :dans:

het is dan geen test.be maar ftp.test.be

maar hij zegt steeds dat hij niet kan inloggen en na 30 sec komt precies hetzelfde