gammie_ Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Beste leden, Ik heb nu op mijn computer geïnstalleerd (op volgende volgorde:)> De Sims 2>Nachtleven>Zakenleven>Studenteleven>Huisdieren>Glamour Live Accessoires. Nou wil ik Huisdieren eraf halen, ik weet dat dit kan alleen al je save games>(families ect) gaan wel verloren... Alleen wil ik mijn studentebuurt met families niet kwijt raken. Iemand een idee, hoe ik die behou? Reageren
sevaboy Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Licentie van je savegames maken. Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Licentie van je savegames maken. Ja dat snap ik maar ik weet niet waar die savegames staan.... Er staat nergens savegames ik heb allemaal mapjes van uitbreidingen en daar staat van alles en nog wat in. Hoe herken ik de juiste savegame? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Die staan volgens mij in C:\Documents and Settings\<gebruiker>\Mijn documenten\EA GAMES\De Sims 2\....... En dan nog een map. Ik heb de sims 2 maar heel kort gehad dus ik weet niet precies welke map het is, ik dacht Neighborhoods of Familys. Zoek anders even op Google. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.