Gino99 Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Sorry tot ik 2 topics hier op een dag open maar:Hoe kan je deze halen zonder dood te gaan.Of ik ga dood of Phil Cassidy. Mvg:Gino Reageren
NandroDavids Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Sorry tot ik 2 topics hier op een dag open maar:Hoe kan je deze halen zonder dood te gaan.Of ik ga dood of Phil Cassidy.Allereerst is het aan te raden om de wapens te pakken die voor je klaar zijn gelegd in de kleine legerbasis. Doe dit snel, want volgens mij komt de Colombian Cartel er vrij snel aan. Ikzelf haalde deze missie altijd door gebruik te maken van de sniper rifle en van de M60. Let op de radar waar de gangleden van de Colombian Cartel staan en schiet ze dan simpelweg neer. Let ook goed op je dekking zodat je niet geraakt wordt.Volgens mij moet de missie nu wel lukken...veel succes in ieder geval met Arms Shortage! Reageren
Gino99 Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Sorry tot ik 2 topics hier op een dag open maar:Hoe kan je deze halen zonder dood te gaan.Of ik ga dood of Phil Cassidy.Allereerst is het aan te raden om de wapens te pakken die voor je klaar zijn gelegd in de kleine legerbasis. Doe dit snel, want volgens mij komt de Colombian Cartel er vrij snel aan. Ikzelf haalde deze missie altijd door gebruik te maken van de sniper rifle en van de M60. Let op de radar waar de gangleden van de Colombian Cartel staan en schiet ze dan simpelweg neer. Let ook goed op je dekking zodat je niet geraakt wordt.Volgens mij moet de missie nu wel lukken...veel succes in ieder geval met Arms Shortage! Ok.Thanks Nandro.Nog een vraagje:Is er ook een goeie manier om Phil te beschermen Mvg:Gino Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Ik gebruik bij die missie altijd granaten of een bazooka. Als die lui in hun auto's aankomen moet je ze meteen afschieten. Volgens mij zijn de wapens op die dozen (of wat het ook zijn) en daar moet je dus je auto naast parkeren om erop te komen. Reageren
Bling Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Is er ook een goeie manier om Phil te beschermen Als je je gewoon concentreert op de Colombian Cartel in plaats van Phill, kan er met Phill's gezondheid weinig misgaan. Zoals NandroDavids reeds hierboven zei: let gewoon op de radar, zodat je weet waar de Colombian Cartel zich precies bevindt. Degene die zich het dichts in jouw en Phill's buurt bevindt kun je dus beter eerst mee afrekenen, waarna je dat vervolgens verder opbouwt. Ook handig is het om je te concentreren op de voertuigen van de Colombian Cartel. Wanneer je op de radar ziet dat er Colombian Cartel vlak in de buurt staan, kan het handig zijn om deze voertuigen tot ontploffing te brengen, waardoor je een soort van twee vliegen in één klap effect krijgt. Als je echter nog steeds problemen met Phill blijft behouden, kun je proberen om de Barracks die hier staat voor hem te parkeren, al kan ik je niet garanderen of dit daadwerkelijk zin heeft. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Phil doet niks behalve erbij staan als een zoutzak dus maak je geen zorgen om hem. Pak de Rocket Launcher, en zorg dat je een hele zooi ammo hebt ervoor, haal desnoods van tevoren al een Rocket Launcher. Ga voor het hek staan, neem een afstandje, en als je ook maar één Cartel Cruiser voor je neus ziet, vuren vuren vuren. Op een gegeven moment zijn ze allemaal dood. Soms loopt er nog wel eentje een klein poortje in tussen die hangars, maar verder doen ze niks dus daar kan je gewoon heen lopen en hem afknallen. Reageren
profile Geplaatst: 19 mei 2007 Rapport Geplaatst: 19 mei 2007 Phil doet niks behalve erbij staan als een zoutzak dus maak je geen zorgen om hem.Pak de Rocket Launcher, en zorg dat je een hele zooi ammo hebt ervoor, haal desnoods van tevoren al een Rocket Launcher. Ga voor het hek staan, neem een afstandje, en als je ook maar één Cartel Cruiser voor je neus ziet, vuren vuren vuren. Op een gegeven moment zijn ze allemaal dood. Soms loopt er nog wel eentje een klein poortje in tussen die hangars, maar verder doen ze niks dus daar kan je gewoon heen lopen en hem afknallen. Inderdaad. Let wel op voor de columbian cartel.Want sommige lopen achter de muren die er zijn gebouwd. Erg vervelend. Na deze missie kan je een sniper,rocket launcher en nog iets daar kopen . Dus je zal na die missie altijd wapens kunnen halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.