thug Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 (bewerkt) ik heb nfs carbon op ps2 maar zou het de moeite waard zijn om het op ps3 te kopen of heb ik alles gezien op ps2 inclusief de graficgs(kweedet fout gespeld) Bewerkt: 12 mei 2007 door Jowx Overbodige offtopic bijlage verwijderd. Reageren
Rullez Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 ik heb nfs carbon op ps2 maar zou het de moeite waard zijn om het op ps3 te kopen ofheb ik alles gezien op ps2 inclusief de graficgs(kweedet fout gespeld) Sowieso de 'Graphics' die zijn beter. Maar verder of er meer onderdelen of auto's zijn weet ik niet. Wie weet kan je dan een Collectors Edition proberen. Maar volgens mij zijn er weinig verschillen tussen de PS2 en PS3. Waar ik dus nu alleen op kan komen zijn dat de graphics beter zijn op de PS3. Maar om hier voor weer het spel te kopen. Lijkt mij een beetje zonden. Maar ja iedereen zijn eigen keuze. MVG, Rullez Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 volgens mij is carbon op de ps3 prcies hetzelfde als op de ps2 en pc en xbox (360) ma dat weet ik niet zeker Reageren
Dastard Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik heb het eens gespeeld bij de vriend van me ma,en het is wel cool,mooi beeld,je zou het kopen,maar 1 ding aan de ps3,geen vibiratie. Reageren
thug Geplaatst: 9 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 ok bedankt ik zal hem mss eens kopen als ik geld over heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.