Jump to content

Og Loc & Rappen

Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Door alles en iedereen in SanAndreas wordt Og Loc afgekraakt, maar ik vind hem best wel goed muziek maken. Zijn texten rijmen goed en de beats zijn vaak ook wel okee, wat vind jij van Og Loc ?

:bier:

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Geplaatst:

Ik vind hem een nep-gangster! :puh: Hij denkt dat ie heel wat is. Ik vind hem ook irritant. :puh:

Geplaatst:

Vind ik ook, mijn oren doen pijn.

Geef hem maar een flinke slot op zijn -xxx-.

Bovendien ziet hij er niet uit en jat nog eens een gouden plaat!

En he's sucks! :kots:

>>> Door Bling: Gecensueerd. Het kan ook iets vriendelijker, hoor. :) <<<

Geplaatst:

Hij ziet er idd nep uit en hij kan niet rappen. Maar dit heeft R* ook expres zo laten overkomen.

Geplaatst:

Hij jat al zijn lyrics en heeft de foute stem. Hij is geen gangster en geen rapper.

Geplaatst:

Trouwens nog interessant feitje over deze nobody: Big Smoke is zijn manager. In een bepaalde missie zegt hij ook "Smoke will get you for this!"

Geplaatst: (bewerkt)

Ik hoor nog steeds negatieve reacties over Og loc :puh: . Maja rappen kan die een beetje maar voor de rest is het ook wel een wannebe eigenlijk.

Zou een mod. een poll willen maken ? Want het lukt mij niet :ch:

In die poll zou dan staan , Vind jij dat Og Loc kan rappen ?

Antwoord 1 : Ja

Antwoord 2 : Nee , echt niet !

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Geplaatst:
Ik hoor nog steeds negatieve reacties over Og loc :puh: . Maja rappen kan die een beetje maar voor de rest is het ook wel een wannebe eigenlijk.

Zou een mod. een poll willen maken ? Want het lukt mij niet :ch:

In die poll zou dan staan , Vind jij dat Og Loc kan rappen ?

Antwoord 1 : Ja

Antwoord 2 : Nee , echt niet !

Wat je op de radio hoort is wel dope, maar dat is niet van hem zelf, en zijn eigen teksten zijn wack, en hij dus ook :bonk:

Geplaatst:

Ik vınd OG Loc ook een nepper en een Wannebee of beter gezegd meeloper!!

Want ln het begın bıj de LS Mıssıes moet je hem helpen met de gevangenıs enzo en nu je hem moet achtervolgen zegt dıe dat Bıg Smoke wel met hun afrekend :bonk::bonk::schater:. Daarom vınd ık Madd Dogg veel beter!!

Madd Dogg Rulez!! :engel:

-wecked

Geplaatst:

Nou ik vind OG loc/Jeffrey wel lachen, maar of ie nou goed kan rappen.

Nou hij steelt Madd Dogg's rhymes :*D

Geplaatst:

Ook in t begin stukje van het begin van de special editie van gta SA zie ja dat sweet zegt: Go to college (ga naar de universiteit) en dat had hij beter kunnen doen! :cab:

Geplaatst:

OG Loc kan totaal niet rappen!

Niemand doet het slechter.

Hij is a fake-gangsta!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...