Suburban Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 wie speelt hier Gunz online ( klik ) wie het speelt, hoe heet je ( misschien kunnen we een clan maken ) ik: Darkdaxter: LVL 16 Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik speelDE het, allang niet meer! Ik ben over gestapt naar Soldier Front Naam: Nagtzaam Level: 14 Reageren
Kakaroth Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Sorry voor Bump, maar ik speel het, ben net opnieuw begonnen, D4rk_Crip, lvl 6 Reageren
stefan321 Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 ik speel het al lang: naam:stefangun lvl:31 Reageren
Jericho Geplaatst: 15 mei 2007 Rapport Geplaatst: 15 mei 2007 Ik speelDE het, allang niet meer! Ik ben over gestapt naar Soldier FrontNaam: Nagtzaam Level: 14 Wat is Soldier Front? Kan je me hier wat meer info over geven? Reageren
Venzio Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Even wat help op jullie vragen ik heet Naam:Freaker96 Level:22 Oke @Jericho dat spel kan je vinden op ijji.com net als Gunz The Duel het is een Online Schiet spelletje redelijk uitgebreit en Het is wel Oorlog Met Ranken @Gunz.. Gunz The Duel is nu verplaatst naar de site ijji.com je kan er ook spullen kopen met Dollars ik heb al wat spulletjes Groetjes Venzio Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.