spidermike Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 ik snap echt niet hoe jullie die mods erin zetten ik snap niks van dat img tool HELP. kan iemand mij dat even heel goed uitleggen ik wil graag die peugot 206 erin hebben. mvg mike Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 ik snap echt niet hoe jullie die mods erin zetten ik snap niks van dat img toolHELP. kan iemand mij dat even heel goed uitleggen ik wil graag die peugot 206 erin hebben. mvg mike Ik begrijp dat je hier zind op Automods. Dit is erg gemakkelijk. Het enige wat je hoeft te doen is weten hoe de IMG-tool gebruikt moet worden. Een zeer gemakelijke TUT is 'hier' gemaakt. Als je de TUT niet kunt volgen, probeer je een van deze al aangemaakte topics. Hopenlijk kun je er op deze manier uitkomen, Mvg, Pennywise Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Verder is er ook heel handige tool. Namelijk >>DEZE<< Reageren
dukeboy Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 of SAMI voor beginners zoals ik Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Hier een link naar SAMI: >>KLIK<< Reageren
spidermike Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 ik moet wel een van San andreas hebben img tool is voor Vice city toch ? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 28 april 2007 Rapport Geplaatst: 28 april 2007 Het is voor SA en voor VC allebiei. Reageren
spidermike Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2007 ik heb nu eem mod erop het is succesfully geinstaleerd ik heb het met sami gedaan. alleen als ik het spel nu op new game of load game en dan mijn save file laad stopt hij en zegt hij er is een fout in gta.exe opgetreden. ik word er egt strontziek van. wat moet ik nu doen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Tja,dat had ik ook het enige wat er bij mij op zat was herinstaleren Was je savegame dan ook weg? dat was bij mij ook zo Ik wens je nog veel succes met je modding plannen greetz gekkieJ01 Reageren
spidermike Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 moet ik hem nu helemaal eraf gooien en weer opnieuw instaleren en dan de mod erin doen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 ik heb nu eem mod erop het is succesfully geinstaleerd ik heb het met sami gedaan.alleen als ik het spel nu op new game of load game en dan mijn save file laad stopt hij en zegt hij er is een fout in gta.exe opgetreden. ik word er egt strontziek van. wat moet ik nu doen Het heeft hoogstwaarschijnlijk niets te maken met de auto, zoals gekkieJ01 suggereerde. Een verkeerde versie lijkt me het meest voor de handliggende probleem, ik zal je in het kort even het één en ander daar over uitleggen. Je hebt twee, maar eigenlijk drie versies voor GTA SA. Belangrijkste twee versies zijn V1 en V2, de derde, wat minder belangrijke is V1.01. Eigenlijk zitten er amper tot geen verschillen tussen de versies, op één na. Bij V2 is de mogelijkheid tot modden bijna volledig geschrapt, dit omdat er een modificatie is uitgekomen die de 'gta wereld' wat op zijn kop zetten. Desalniettemin, met V1 is die mogelijkheid er wel omdat dit de eerste versie was die in de winkel lag. Jij moet dus V1 hebben wil je met die auto kunnen spelen. Dit kun je heel gemakkelijk doen door deze patch te installeren. Als het goed is kun je na installatie van de patch gewoon weer je savegame laden én met je nieuwe auto spelen, succes! Reageren
spidermike Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 kijk is aa ndat is wel mooi moet ik die patch instaleren na de instalatie? ik ben hem nu opnieuw aan het instaleren. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 kijk is aa ndat is wel mooimoet ik die patch instaleren na de instalatie? ik ben hem nu opnieuw aan het instaleren. Eigenlijk was het opnieuw installeren van GTA helemaal niet nodig geweest, maar als hij nu toch opnieuw aan het installeren kun je hem wel laten lopen. Als de installatie zo klaar is, kun je eigenlijk zelf weten welke volgorde je hanteert. Je kunt eerst de patch installeren en dan de auto, of je kunt eerst de auto en dan de patch installeren. De volgorde heeft daar verder geen invloed op, maar ik raad je gewoon aan eerst de patch te installeren en daarna het nieuwe voertuig. Als er nog verdere vragen zijn hoor ik ze wel. Reageren
spidermike Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 hij zegt Nothing to do!The files are already updated. is het dan goed? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 hij zegt Nothing to do!The files are already updated.is het dan goed? Ja, dan is je versie gedowngraded. Je hebt versie 1 en kan dus zoveel modden als je wilt. Veel plezier nog! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.