Jump to content

Weer een nieuwe

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was weer is bezig :dans: Kep er lol in :puh:

untitled3ot7.jpg

+

333mr1.jpg

+

213123fo4.jpg

Weer nieuwe:

99zx2.jpg

+

diekefransag7.jpg

+

untitled1do1.jpg

+

wewewby6.jpg

+

hhhac1.jpg

+

awdwadom1.jpg

Rates and comment's plz ;):puh:

Bewerkt: door Agent Kellerman
Geplaatst:
Ik was weer is bezig :dans: Kep er lol in :puh:

untitled3ot7.jpg

+

333mr1.jpg

Rates and Comments are Welcome

Zoals je ze al op msn al liet zien ; Ik vind die met dat meiskje mooi :*D

Geplaatst:

Ik zie dat je net begonnen bent (dit geeft natuurlijk niks ;) ) maar ze zijn wel leuk voor de eerste paar keer, als ik vragen mag, wat voor software gebruik je? gewoon MS Paint of photoshop?

M.V.G,

-.Exorcist

Geplaatst:
Gewoon Adobe.Photoshop.CS :$

goed zo! Lekker bezig zijn, t is best leuk he? Goed, als ik een tip mag geven is----> gebruik altijd paden is cs, they will make your life so much easier..(zelfde blokje waar je layers zitten) En gebruik je ze al? Dan ben je op weg naar meesterschap uiteraard. :bier:

Tip : Schalen van plaatjes is ok, maar alleen vert/hori schalen is een beeeeetje raar. Maar das meer vanuit ontwerpers visie gedacht. Probeer ook geen lettertypes aan te vallen, want dat vinden ze niet leuk(schijnbaar hebben ze gevoellens) Denk aan je compositie, de kunst van het juist plaatsen van je renderings(belachelijk dat ze zo heten, een rendering in mijn ogen is iets wat 3dmax voor mij doet, en heeft niets te maken met een uitgeknipt plaatje in photoshop)

ik hoop dat je hier wat aan hebt, ooit zal ik wel een tut schrijven over wat voor sjit een ontwerper allemaal rekening mee moet houden.

:sigaar:

Geplaatst:

gast,zo veel,wel nice..

KUTGW!

>>> Door RonaldVC: Op deze manier hoor je niet te raten. Lees de Showroom regels even door om te zien hoe het wel moet. Dit soort posts worden gezien als spam..<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Weer nieuwe:

99zx2.jpg

+

diekefransag7.jpg

+

untitled1do1.jpg

+

wewewby6.jpg

+

awdwadom1.jpg

Rates and comment's pl ;):puh:

Bewerkt: door Agent Kellerman
Geplaatst:

Kijk je sigs zijn opzich wel goed. Maar soms botsen de kleuren gewoon. Die matchen niet zalk maar zeggen. Probeer ook met je fonts een goede uit te zoeken die bij de sig past. Dus wissel ook af. Ook met de kleur van de fonts niet een te opvallende kleur pakken. Gewoon eentje die dicht bij de bg kleur zit en dan een bordertje (op 40% opacity zetten is mooi!) Maar voor een beginnende sig maker is het opzich wel goed gedaan...

Geplaatst:

Je bent lekker bezig, maar veel sigs. is niet gelijk aan betere sigs. je kan je beter concentreren op 1 sig. en die erg mooi afwerken! Nu vind ik sommige sigs. wel mooi! Maar ze zijn erg simpel! Simpele BG, Simpel Font, en je kleuren vloeken bij elkaar(bij somige toch)! Totaal: 6/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...