Jump to content

instal problemen

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik SA wil instaleren krijg ik deze foutmelding:

errorei8.png

weet iemand wat ik er aan kan doen of wil iemand data 3 aan mij geven?

Geplaatst:
Je zegt het nu zelf, maar is het nu bij de instalatie of tijdens het spelen?

Hij krijgt de foutmelding tijdens de installatie, zie ook de eerste regel van zijn bericht.

**PLAATJE**

Een veel voorkomende fout, maar voor zover ik weet is er nog steeds geen echte, duidelijke oplossing voor. Je CD/DVD schoonmaken zou je kunnen proberen, al denk ik niet dat dit het probleem zal oplossen. Het beste kun je dit overigens doen met een drupje water en een zacht, droog doekje. Bij voorkeur een washandje of iets in die zin. Daarna, nadat je hem schoongemaakt hebt, probeer je hem nog eens te installeren. Wordt dan weer dezelfde melding gegeven dan is er iets mis. Hoogstwaarschijnlijk is je DVD/CD dan kapot. Het beste kun je, als je nog garantie hebt, teruggaan naar de winkel. Een nieuwe kost zo rond de €30, mocht je het er voor over hebben.

De Data3.cab sturen/geven zou denk ik ook niet een goede oplossing zijn, aangezien je er dan niet veel mee kan verder.

Tot slot raad ik je aan de gevonden zoekresultaten over dit probleem eens te bekijken.

Geplaatst:
Je zegt het nu zelf, maar is het nu bij de instalatie of tijdens het spelen?

Hij krijgt de foutmelding tijdens de installatie, zie ook de eerste regel van zijn bericht.

**PLAATJE**

Een veel voorkomende fout, maar voor zover ik weet is er nog steeds geen echte, duidelijke oplossing voor. Je CD/DVD schoonmaken zou je kunnen proberen, al denk ik niet dat dit het probleem zal oplossen. Het beste kun je dit overigens doen met een drupje water en een zacht, droog doekje. Bij voorkeur een washandje of iets in die zin. Daarna, nadat je hem schoongemaakt hebt, probeer je hem nog eens te installeren. Wordt dan weer dezelfde melding gegeven dan is er iets mis. Hoogstwaarschijnlijk is je DVD/CD dan kapot. Het beste kun je, als je nog garantie hebt, teruggaan naar de winkel. Een nieuwe kost zo rond de €30, mocht je het er voor over hebben.

De Data3.cab sturen/geven zou denk ik ook niet een goede oplossing zijn, aangezien je er dan niet veel mee kan verder.

Tot slot raad ik je aan de gevonden zoekresultaten over dit probleem eens te bekijken.

waarschijlijk? want ik heb het 2 keer met water geprobeert maar het helpt niet

Geplaatst:
waarschijlijk? want ik heb het 2 keer met water geprobeert maar het helpt niet

Kijk eens op de achterkant van je CD of DVD. Zie je scheurtjes of krassen? Het hoeft overigens niet zo te zijn dat je een hele grote kras moet zien, een kleine kras kan net zo effectief zijn. Houdt je CD/DVD schuin in het licht, zo kun je het beste de krassen en/of scheuren zien. Hielp twee keer schoonmaken ook niets dan denk ik toch dat er ergens op je CD/DVD wel iets moet zitten waardoor je nu met de fout zit. Het zit er in ieder geval op dit moment dik in dat San Andreas kapot is. Heb je overigens die zoekresultaten nog bekeken?

Geplaatst:

ja dat had ik ook al bedacht.

maar ik heb hem toch maar gekocht.

hij werkte vroeger ook al niet goed meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...