Jump to content

Vulcan 3?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Weetik, maar waar haal je die ?
Minigun kun je vinden op de spoorbrug van SF, bij Toreno's Ranche, in een parkeergarage vlakbij een stripclub in LV en bij een steiger in LV. Zie ook dit kaartje van WikiGTA voor de exacte vindplaatsen.

Overigens ku je bij Toreno's Ranche ook saven waardoor je snel heel veel kogels kunt behalen.

VWO-er

@ hieronder: Ja, da's natuurlijk ook mogelijk...

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Minigun kun je vinden op de spoorbrug van SF, bij Toreno's Ranche, in een parkeergarage vlakbij een stripclub in LV en bij een steiger in LV. Zie ook dit kaartje van WikiGTA voor de exacte vindplaatsen.

Overigens ku je bij Toreno's Ranche ook saven waardoor je snel heel veel kogels kunt behalen.

VWO-er

Thx :engel: Ps: ik moet niet saven,ik heb een "Infite Ammo Code"

Geplaatst:

VWO-er

Inf Ammo code is niet schadelijk voor je savegame, je kan gewoon saven.

Codes voor de peds zoals de Riot cheat is wel schadelijk en je kunt de Storyline dan niet meer uitspelen.

Geplaatst:

VWO-er

Inf Ammo code is niet schadelijk voor je savegame, je kan gewoon saven.

Codes voor de peds zoals de Riot cheat is wel schadelijk en je kunt de Storyline dan niet meer uitspelen.

Alle Cheats zijn schadelijk voor je savegame, elke keer als je een cheat invoert gaat je Criminal Rating met 10 of 5 punten omlaag, en je krijgt steeds die irritante Cheat warning. Ook komt er bij status te staan "Times Cheated"

Geplaatst:

Met deze trainer gaat jou Criminal Rating niet omlaag!!!!!!

Je moet dan wel Automatic Counter Cheat Status aabvinken.

Hier is de trainer, je moet de derde trainer kiezen, Crazy Trainer +151

>>KLIK<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...