Eazy Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik ben nu bij de desert missies maar ik heb de zero missies nog niet gehaald, ik heb gehoort dat je dan gewoon verder kan gaan, maar kan je ook de laatste missie doen of moet je dan wel de zero missies doen? Ik heb cheats gebruikt (vooraltijd leven, geen politie, vooraltijd ammo, enz.) maar geen riot cheat, kan ik nu wel verder met de game? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik ben nu bij de desert missies maar ik heb de zero missies nog niet gehaald, ik heb gehoort dat je dan gewoon verder kan gaan, maar kan je ook de laatste missie doen of moet je dan wel de zero missies doen?Ik heb cheats gebruikt (vooraltijd leven, geen politie, vooraltijd ammo, enz.) maar geen riot cheat, kan ik nu wel verder met de game? 1) De Zero missies zijn niet noodzakelijk voor de storyline, maar ze zijn wel noodzakelijk voor de 100%. Meestal raad ik mensen aan de Zero missies te laten voor wat ze zijn, als ze er niet uitkomen. Je bent nu in de Desert missies, binnenkort moet je de vliegschool kopen waarin je leert vliegen. Als je het vliegen dan onder de knie hebt kun je er later in het spel voor kiezen de Zero missies alsnog te doen, maar zoals ik net ook alzei; Niet voor de storyline, wel voor de 100%. 2) Je kan gewoon verder met de game, de cheats die jij gebruikt heb zijn voor zover ik weet niet schadelijk. Zorg er wel voor dat je de RIOT cheat ook nooit gebruikt, mocht je dat namelijk wel doen dan wordt je savegame onbruikbaar tenzij je niet gesaved hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.