CelicaVB Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Plaats hier je foto's van "NEP" easter Eggs (Yeti enzo) dit is de 1e (hahahahahahahaha) Heb ik gevonden op een ander forum... :lol:
GTA 0wn3r Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 OMG... :D :lol: :D:D Mega fun
Sasuke Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Plaats hier je foto's van "NEP" easter Eggs (Yeti enzo)dit is de 1e (hahahahahahahaha) Heb ik gevonden op een ander forum... :lol: Lol die heb ik gemaakt op gtaforums.nl ! Maak er nu nog eentje ! Bewerkt: 4 december 2004 door Hayate
Lennert Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Ik heb er zelf ook één gemaakt:
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Ik heb er zelf ook één gemaakt: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahaha B) B) :o :o :huh: :rolleyes: :unsure: die zelfgemaakte fake screenshots zijn echt wel cool..!!!!...
Devil in A Box Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Hoe maak je eigelijk screenshots die je op je pc kunt zetten?
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Hoe maak je eigelijk screenshots die je op je pc kunt zetten? gewoon met een tv kaart en je pc op je ps2 aansluiten edit: gebruik de zoek functie Bewerkt: 4 december 2004 door juul
pinguin Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Ik zag britney spears volgens mij rondlopen
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Ik zag britney spears volgens mij rondlopen die is inderdaad wel echt funny die creenshot
Lennert Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Hier nog een die ik zelf gemaakt heb: Nu is de yeti niet zo stoer meer Bewerkt: 4 december 2004 door Lennert
Sasuke Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Kweet wat leuks : Maak wat mannetjes ( UFO's Yeti's enz. ) en laat ze bewegen door met GIF animator te gaan werken ! B) Dan heb je je eigen SanAndreas-Playground ! B)
Lennert Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Kweet wat leuks :Maak wat mannetjes ( UFO's Yeti's enz. ) en laat ze bewegen door met GIF animator te gaan werken ! B) Dan heb je je eigen SanAndreas-Playground ! B) Dat lijkt mij wel cool, maar ik weet niet hoe je zo van die bewegende plaatjes moet maken. Weet iemand met welk programma ofzo?? Bewerkt: 4 december 2004 door Lennert
Dennizzzz Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Kweet wat leuks :Maak wat mannetjes ( UFO's Yeti's enz. ) en laat ze bewegen door met GIF animator te gaan werken ! B) Dan heb je je eigen SanAndreas-Playground ! B) Dat lijkt mij wel cool, maar ik weet niet hoe je zo van die bewegende plaatjes moet maken. Weet iemand met welk programma ofzo?? K wil da ook graag wetu want ik ben al kei lang opzoek naar zoon programma! Greetzz Dennizzzz Bewerkt: 4 december 2004 door Dennizzzz
Recommended Posts