Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Grappig die bewerkte screenshots, alleen jammer dat die dingen die er bijgetekend zijn ook niet 3D zijn. Dan zou het helemaal geloofwaardig staan...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Kweet wat leuks :Maak wat mannetjes ( UFO's Yeti's enz. ) en laat ze bewegen door met GIF animator te gaan werken ! B) Dan heb je je eigen SanAndreas-Playground ! B) Dat lijkt mij wel cool, maar ik weet niet hoe je zo van die bewegende plaatjes moet maken. Weet iemand met welk programma ofzo?? ik heb zo'n programa gehad op mijn laptopke maar nu heb ik die weggegeven en heb ek dat niet meer ik zal er is achterzoeken ik dacht dat ik het had gedownload op www.macromedia.com edit: ja het was die site en daar ergens een programatje van maar dat kan je zelf wel vinden. --graag gedaan-- Bewerkt: 4 december 2004 door juul
barry Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 zelfgemaakt, zit een beetje verschil in qua grootte :
Dennizzzz Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Dankjuh man ik heb wel meer bij marcromedia gehaald mar nooit da proggie gezien. EDIT: weet je mis hoe het heet? Greetzz Dennizzzz Bewerkt: 4 december 2004 door Dennizzzz
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Dankjuh man ik heb wel meer bij marcromedia gehaald mar nooit da proggie gezien.EDIT: weet je mis hoe het heet? Greetzz Dennizzzz nee maar ik denk dat ik de install.exe nog wel ergens heb staan ik zal zoeken ben nu effe weg maar over een 1/2 uurtje zal ik is kijken
Dennizzzz Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Dankjuh man ik heb wel meer bij marcromedia gehaald mar nooit da proggie gezien.EDIT: weet je mis hoe het heet? Greetzz Dennizzzz nee maar ik denk dat ik de install.exe nog wel ergens heb staan ik zal zoeken ben nu effe weg maar over een 1/2 uurtje zal ik is kijken owke er staan nl deze proggie's: Studio MX 2004 Flash MX 2004 Dreamweaver MX 2004 Fireworks MX 2004 FreeHand MX ColdFusion MX Central RoboHelp X5 Web Publishing System Director MX 2004 Flex 1.5 Breeze Contribute 3 Authorware 7 JRun 4 Captivate FlashPaper 2 en om die allemaal te downloaden is ook weer zoiets!! Greetzz Dennizzzz
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Dankjuh man ik heb wel meer bij marcromedia gehaald mar nooit da proggie gezien.EDIT: weet je mis hoe het heet? Greetzz Dennizzzz nee maar ik denk dat ik de install.exe nog wel ergens heb staan ik zal zoeken ben nu effe weg maar over een 1/2 uurtje zal ik is kijken owke er staan nl deze proggie's: Studio MX 2004 Flash MX 2004 Dreamweaver MX 2004 Fireworks MX 2004 FreeHand MX ColdFusion MX Central RoboHelp X5 Web Publishing System Director MX 2004 Flex 1.5 Breeze Contribute 3 Authorware 7 JRun 4 Captivate FlashPaper 2 en om die allemaal te downloaden is ook weer zoiets!! Greetzz Dennizzzz ja ik heb het gevonden maar waar kan ik het bestand ergens uploden zodat je het daarna kan downloaden
Dennizzzz Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Dankjuh man ik heb wel meer bij marcromedia gehaald mar nooit da proggie gezien.EDIT: weet je mis hoe het heet? Greetzz Dennizzzz nee maar ik denk dat ik de install.exe nog wel ergens heb staan ik zal zoeken ben nu effe weg maar over een 1/2 uurtje zal ik is kijken owke er staan nl deze proggie's: Studio MX 2004 Flash MX 2004 Dreamweaver MX 2004 Fireworks MX 2004 FreeHand MX ColdFusion MX Central RoboHelp X5 Web Publishing System Director MX 2004 Flex 1.5 Breeze Contribute 3 Authorware 7 JRun 4 Captivate FlashPaper 2 en om die allemaal te downloaden is ook weer zoiets!! Greetzz Dennizzzz ja ik heb het gevonden maar waar kan ik het bestand ergens uploden zodat je het daarna kan downloaden weet je nie waar je het hebt gedownload of hoe het heet?? Edit: msn is ook un optie Greetzz Dennizzzz Bewerkt: 4 december 2004 door Dennizzzz
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 nee dat is al een jaar geleden maar wat is je e-mail voor msn 'k zal wel iemand moeten verwijderen om jouw er bij te krijgen dus als je effe je e-mail adres wil geven grrrrrrrrreeeeeeettttttttttzzzzzzzzzz juul
Dennizzzz Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 (bewerkt) Dankjuh Juul Greetzz Dennizzzz Bewerkt: 4 december 2004 door Dennizzzz
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Rapper007dr (at) hotmail DOT com Greetzz Dennizzzz voila dat is dan ook gebeurt en gaat het
Lennert Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Zou je mij dat bestand ook willen doorsturen? lennertvermijl (at) hotmail DOT com
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Zou je mij dat bestand ook willen doorsturen?lennertvermijl (at) hotmail DOT com ik zal eerst aan dennizzzz vragen of het gaat en dan zal ik het je wel doorsturen lennert
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Zou je mij dat bestand ook willen doorsturen?lennertvermijl (at) hotmail DOT com voila je bent toegevoegd aan men msn lijst lennert
Dutsj Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Grappige screen net in mekaar geflanst =) Hehehe net gemaakt.. © by Dutsj! 1991 - ****
Recommended Posts