Jump to content

Onzin Easter Eggs


CelicaVB

Recommended Posts

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • juul

    28

  • pinguin

    11

  • Sasuke

    8

  • Lennert

    7

Top Posters In This Topic

Net ik heb moeite gedaan eerst een screenie van SA van een site gejat daarna opgeslagen.. via google gezocht naar : ''ufo'' een mooie uitgekozen, Bewerken -> Knippen.. in die SA screen -> Plakken.. randjes ''mooi'' wegwerken met achtergrond kleurtje en klaar is Dutsj.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Net ik heb moeite gedaan eerst een screenie van SA van een site gejat daarna opgeslagen.. via google gezocht naar : ''ufo'' een mooie uitgekozen, Bewerken -> Knippen.. in die SA screen -> Plakken.. randjes ''mooi'' wegwerken met achtergrond kleurtje en klaar is Dutsj.. :puh:

werk je met paint of zo om die dingen te maken

Link to comment
Delen op andere websites

Maken is het niet hoor.. daar zou ik Photoshop voor gebruiken.. tis meer in elkaar flansen :D Maar dus met Paint ja ;)

daar kan je ook makelijk de achtergrond makelijk wijzigen met die ufo

gewoon 8X vergroten

en dan met een penceel

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hebbik gedaan slimpie ;)

Maar de kwaliteit is niet goed omdat ik het in 30 sec heb gedaan.. je zou idd heel precies kunnen werken met paint maar dan moet je er wel veel tijd voor hebben ;)

ja dat heb ek ook is met iets gedaan een 6 uur vakjes zitten aanklikken

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk dat bedoel ik met ''je moet er wel tijd voor hebben''

Maar ik denk dat de mods niet zo blij zijn met onze discussie ;) laten we maar weer ontopic gaan, dus mensen waar blijven die funny/fake screens ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk dat bedoel ik met ''je moet er wel tijd voor hebben''

Maar ik denk dat de mods niet zo blij zijn met onze discussie ;) laten we maar weer ontopic gaan, dus mensen waar blijven die funny/fake screens ;)

lennert ging er een make die beweegt met het programa dat ik hem heb gegeven du ik ben benieuwd hij is nu bezig

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op veel te weinig screens veel te veel oftopic posts!

Als je over progamma's wil praten doe je dat maar in een ander topic maar hier willen we graag screens zien :D

EDIT: Hoort dit niet in het Easter egg forum?

Bewerkt: door DenTheMen
Link to comment
Delen op andere websites

Kom op veel te weinig screens veel te veel oftopic posts!

Als je over progamma's wil praten doe je dat maar in een ander topic maar hier willen we graag screens zien :D

PS: Hoort dit niet in het Easter egg forum

p.s. het was toch een programa dat je er voor kan gebruiken dus is het eigelijk niet echt op de foute topic gepost denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...