El_EviL_{EL} Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Hey, ik heb eens een vraagje: men broer heeft door wat snel en dom te zijn , mijn savegame van san andreas verwijderd :s en ik zat daar net al lekker ver (veel extra-missies gedaan enz..) maar is er een manier om mijn savegame terug te krijgen, of ben ik het voorgoed kwijt alvast bedankt... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Hey,ik heb eens een vraagje: men broer heeft door wat snel en dom te zijn , mijn savegame van san andreas verwijderd :s en ik zat daar net al lekker ver (veel extra-missies gedaan enz..) maar is er een manier om mijn savegame terug te krijgen, of ben ik het voorgoed kwijt alvast bedankt... Er is een optie in/op je PC waardoor je 'terug in de tijd' kan. Stel, je kan dan een dag terug dan zullen alle bestanden die jij bijvoorbeeld vandaag hebt verwijderd daar nog staan. Dit geldt natuurlijk ook in averechtse richting, bestanden die je vandaag hebt toegevoegd of instellingen die je hebt gewijzigd zullen er dan ook niet meer zijn, want het is immers een dag terug. Hoe dit precies heet weet ik niet, misschien kan iemand anders wat meer informatie geven en mij zonodig corrigeren. Dan weet ik nog wel een andere oplossing. Op het forum zijn twee topics te vinden met in elk wat savegames. Hier vindt je een topic met V1 savegames, en hier één met V2 savegames. In elk kun je weer een savegame downloaden, echter zijn hier de zijmissies niet gedaan, enkel de hoofdmissies. Ik weet niet precies hoever je was in het spel maar wellicht heb je er wat aan. Tot slot, kijk eens in je prullenbak. Met een beetje geluk staat hij daar nog! Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Er is een optie in/op je PC waardoor je 'terug in de tijd' kan. Stel, je kan dan een dag terug dan zullen alle bestanden die jij bijvoorbeeld vandaag hebt verwijderd daar nog staan. Dit geldt natuurlijk ook in averechtse richting, bestanden die je vandaag hebt toegevoegd of instellingen die je hebt gewijzigd zullen er dan ook niet meer zijn, want het is immers een dag terug. Hoe dit precies heet weet ik niet, misschien kan iemand anders wat meer informatie geven en mij zonodig corrigeren.Dan weet ik nog wel een andere oplossing. Op het forum zijn twee topics te vinden met in elk wat savegames. Hier vindt je een topic met V1 savegames, en hier één met V2 savegames. In elk kun je weer een savegame downloaden, echter zijn hier de zijmissies niet gedaan, enkel de hoofdmissies. Ik weet niet precies hoever je was in het spel maar wellicht heb je er wat aan. Tot slot, kijk eens in je prullenbak. Met een beetje geluk staat hij daar nog! 1) In de prullenbak staat het niet meer 2) Die optie "terug in de tijd" weet ik hoe je dat moet doen, en heb het ook al eens gedaan, maar men savegame was nog altijd verwijderd, waarschijnlijk kan je enkel systeeminstellingen terugspoelen en opgeslagen bestand op je bureaublad resetten, maar instellingen en savegames bij games komen niet meer terug denk'k, althans bij mij toch... 3) Ik zal eens naar die topics kijken die je gaf thnx Reageren
GTA_XP Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Normaal heb je al je savegames nog, ongeacht SA verwijderd. De savegames staan namelijk in map: Mijn documenten->San Andreas User files. Daar zouden ze moeten zitten. PS misschien heb ik het fout. Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 ja, in die map zitten al je savegames, maar niet degene die verwijderd zijn Reageren
GTA_XP Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Heb je dan je savegames verwijderd, of je broertje? En heb je Systeemherstel? Reageren
El_EviL_{EL} Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Heb je dan je savegames verwijderd, of je broertje?En heb je Systeemherstel? men broertje heeft men savegame verwijderd, en systeemherstel werkt niet, want dan ga je terug in de tijd met je pc-bestanden, niet games-bestanden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.