Eros Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Ik vind hem zelf niet helemaal geslaagd, dus tips zijn welkom. Reageren
Rivel Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Erg gdrappig, maar ik vind hem wat simepl! De BG is niet zo mooi qua kleuren, je render is wel leuk verwerkt maar ik vind hem wat de licht! En wat heeft dit te maken met Joker? Of is het dat Jokermannetje? Die render?Ik geef je iig. 6/10 RIvel Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Wat ben je ook een Joker Neej hoa geintje Mooie sig, alleen die achtergrond style gebruik je best vaak, maar hij is ook wel heel mooi 7/10 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Het is een zeer leuke signature ook zo'n leuke van je ik vind de kleuren leuk bij elkaar passen. Het ziet er goed uit alleen je naam mocht anders, en je render mocht ietsjes groter want zo lijkt je signature een beetje leeg, je kon beter je render vergroten verder vind ik hem goed. 9/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Eros ik vind het van de eerste indruk een mooie sig maar als ik een beetje nadenk heb je gebrusht en dat vind ik dan ook neit zo mooi je komt een mooie sig uit maar je moet iets doen om toch goeie punten te krijgen wat ik wel goed vind dat je dezelfde kleur hebt gebruikt van je render dat is veel mooier dan je rihanna sig .Het is wel ietje te licht vind ik . Misschien 1a2px border dan kan het een beetje mooier uitkomen maar ik raad je aan om het dan in groen te doen want dan heb je een complete groene sig en komt dan beter uit .De font past er goed bij maar vind het spijtig dat je de S bijna hebt laten verdijwen door de brushes .Dan de render weer eens : De licht effect vind ik overdreven want dat past niet bij de render .Voor de rest heb ik niets op te merken 6/10 Greetings .Syfes Bewerkt: 29 april 2007 door .Syfes Reageren
Eros Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Erg gdrappig, maar ik vind hem wat simepl! De BG is niet zo mooi qua kleuren, je render is wel leuk verwerkt maar ik vind hem wat de licht! En wat heeft dit te maken met Joker? Of is het dat Jokermannetje? Die render?Ik geef je iig. 6/10RIvel Die cartoon die in de sig verwerkt is noemt Joker. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.