Jump to content

Muziek maken -prog

Recommended Posts

Geplaatst:

Vroeger(lang geleden) had ik eens een trial van Music 3000 of DJ 3000(ik weet de exactd naam niet meer) Je moest gwoon wat vgeluiden invoegen en wat bewerken, ik ws 9 en ik kon het ali!

Rivel

Geplaatst: (bewerkt)

ja dat is music maker, dat had ik ook maar daar kon je je muziekgeluiden niet zelf maken maar ik wil een prog waarmee je zelf je muziek kan maken.

(dus er moeten eigenlijk virtuele instrumenten bijzitten)

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

Audacity is een veel gebruikt programma, waarmee je zeer goed muziek kan mixen etc. en het is nog gratis ook. Een beetje oefenen, maar op den duur kan je er goed muziek mee mixen, over laten lopen, eigenlijk als wel.

Succes :tu: !

Geplaatst:

ik heb het gedownload maar dat prog dient niet om op een virtueel ibnstrument te spelen maar het is voor muziek te mixen!! heb ik niet nodig

Geplaatst:
Fruity Loops. Het lijkt een moeilijk programma, maar een paar mensen uit mijn klas gebruiken het, dus zo moeilijk kan het niet zijn :7 Basshunter gebruikt het volgens mij ook :puh:
Geplaatst:

Bedoel je Muziek mixen? Daar ken ik een ook progje voor! De naam onstschiet me even! Als ik er terug op kop en dan EDIT ik mijn post!

Rivel

Geplaatst:
Fruity Loops. Het lijkt een moeilijk programma, maar een paar mensen uit mijn klas gebruiken het, dus zo moeilijk kan het niet zijn :7 Basshunter gebruikt het volgens mij ook :puh:

ik snap er dus echt niets van!!! kan je een beetje uitleg geven?

Geplaatst:

ik snap er dus echt niets van!!! kan je een beetje uitleg geven?

Ik heb het zelf ook niet, maar ik zal even een kijkje nemen... Het is volgens mij gewoon een programma dat je moet downloaden en maar een beetje gaat proberen, op de site staat alleen wat je ermee kan, niet de instructies. Veel succes! :puh:

Geplaatst:

Fruity Loops raadt ik je ook aan,

Je kan zelf beats aanmaken etc.

mischien ken je Basshunter? die gebruikt het ook,

Alleen je moet heel goed oefenen om goed te kunnen opschieten met Fruity Loops

>>> Door Preddy: Pas op voor herhaling aub ;)<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...