Talietje Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Wat is eigenlijk een goed en tof programaatje om muziek mee te maken? Reageren
Rivel Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Vroeger(lang geleden) had ik eens een trial van Music 3000 of DJ 3000(ik weet de exactd naam niet meer) Je moest gwoon wat vgeluiden invoegen en wat bewerken, ik ws 9 en ik kon het ali! Rivel Reageren
Talietje Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) ja dat is music maker, dat had ik ook maar daar kon je je muziekgeluiden niet zelf maken maar ik wil een prog waarmee je zelf je muziek kan maken. (dus er moeten eigenlijk virtuele instrumenten bijzitten) Bewerkt: 29 april 2007 door tallex Reageren
White Gold Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Audacity is een veel gebruikt programma, waarmee je zeer goed muziek kan mixen etc. en het is nog gratis ook. Een beetje oefenen, maar op den duur kan je er goed muziek mee mixen, over laten lopen, eigenlijk als wel. Succes ! Reageren
Talietje Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 ik heb het gedownload maar dat prog dient niet om op een virtueel ibnstrument te spelen maar het is voor muziek te mixen!! heb ik niet nodig Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 ik gebruikte vroeger altijd ejay. erg leuk en makkelijk. je kan er veel trance mee maken en hiphop en weet ik wat http://www.ejay.com/home/ Reageren
Talietje Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 ik gebruikte vroeger altijd ejay. erg leuk en makkelijk. je kan er veel trance mee maken en hiphop en weet ik wat http://www.ejay.com/home/ ik vind de download link niet Reageren
Tunix Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Fruity Loops. Het lijkt een moeilijk programma, maar een paar mensen uit mijn klas gebruiken het, dus zo moeilijk kan het niet zijn Basshunter gebruikt het volgens mij ook Reageren
Rivel Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Bedoel je Muziek mixen? Daar ken ik een ook progje voor! De naam onstschiet me even! Als ik er terug op kop en dan EDIT ik mijn post! Rivel Reageren
Talietje Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Fruity Loops. Het lijkt een moeilijk programma, maar een paar mensen uit mijn klas gebruiken het, dus zo moeilijk kan het niet zijn Basshunter gebruikt het volgens mij ook ik snap er dus echt niets van!!! kan je een beetje uitleg geven? Reageren
Tunix Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Fruity Loops. Het lijkt een moeilijk programma, maar een paar mensen uit mijn klas gebruiken het, dus zo moeilijk kan het niet zijn Basshunter gebruikt het volgens mij ook ik snap er dus echt niets van!!! kan je een beetje uitleg geven? Ik heb het zelf ook niet, maar ik zal even een kijkje nemen... Het is volgens mij gewoon een programma dat je moet downloaden en maar een beetje gaat proberen, op de site staat alleen wat je ermee kan, niet de instructies. Veel succes! Reageren
joshoon Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Fruity Loops raadt ik je ook aan, Je kan zelf beats aanmaken etc. mischien ken je Basshunter? die gebruikt het ook, Alleen je moet heel goed oefenen om goed te kunnen opschieten met Fruity Loops >>> Door Preddy: Pas op voor herhaling aub <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.