Dastard Geplaatst: 4 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Gast,ik heb een leuk OFFICEEL Filmpje van De Godfather Gevonden Gemaakt Door EA. Reageren
sevaboy Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Als je echt zo een fan bent,moet je een ps3 kopen! Limited edition The godfather op de ps3. En The godfather is juist Maffia. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ben er geen fan van. De film vind ik beter. En een beter sfeertje zit er in die film. Ik ga niet speciaal een PS3 kopen voor The Godfather. Ik heb een Xbox 360 gekocht omdat ik de controller fijn vind en omdat er veel meer betere spellen op zijn. Trouwens ik ben weer overnieuw in The Godfather. Waneer word je ook alweer Capo? Ben nu soldaat.. Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 4 mei 2007 Rapport Geplaatst: 4 mei 2007 Ik vond the godfather wel een grappig spel maar na een tijdje, als je alles hebt overgenomen, ben je er wel zat van. Ik heb het daarna nog wel even gedaan maar de replay waarde vond ik niet zo goed. Trouwens R* zou wel wat dingetjes kunnen gebruiken van The Godfather zoals het vechtsysteem en in de missies dat je op het einde als je dood gaat niet de hele missie overnieuw moet doen. Reageren
Gino99 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 *Bumb* :$ .Ik heb hem weer gevonden .Maar ik heb een vraagje:Moet je alle Savehouses kopen voor de 100%? Mvg:Gino Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik weet niet echt wat je met 100 % bedoeld. 100 % zit niet in het spel. Maar om Don van NY te worden moet je alle missies halen , alle zaken afpersen , en alle huizen kopen. Die 100 paarse respect upgrades hoef je niet allemaal te gaan zoeken om Don van NY te worden. Ik ben trouwens ook Don van NY. Op de PC. Reageren
Verrity Geplaatst: 11 juni 2007 Rapport Geplaatst: 11 juni 2007 Waar kan ik alle pricefights vinden? en hoe win ik ze Hoe krijg ik het makkelijkst respect 50 (respect is nu 49 en ik heb alles gedaan ben al don van NY!) weet iemand wat i nu kan doen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 mensen ik wil The godfather kopen maar is het het geld waard? PS. in de beginpost staat de Wii erniet tussen van op welke consoles hij uit is Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 mensen ik wil The godfather kopen maar is het het geld waard? Als je er teveel van verwacht, koop hem dan niet. Ik verwachtte veel van deze game, maar het bleek me achteraf toch tegen te vallen. De gameplay zelf is niet echt super, en je moet erg wennen aan het rijden in auto's. Het is wel een vermakelijk spel, daar niet van. De storyline zelf is veel te kort, je hebt het spel binnen no-time uitgespeeld. De ene helft van het spel bestaat uit normale missies, de andere helft uit het veroveren van winkels wat erg snel gaat vervelen. De sfeer is integendeel tot de rest erg goed. Als je niet echt bekend bent met de film dan zul je je niet gauw aan dingen storen, maar als je de film al vaakt hebt gezien zul je waarschijnlijk verscheidene dingen missen. Ik er heb wat dubbele gevoelens aan overgehouden, maar als je hem echt leuk lijkt dan moet je hem gewoon kopen. Desnoods lees je nog even enkele reviews door, voordat je een keuze maakt. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 mensen ik wil The godfather kopen maar is het het geld waard? Als je er teveel van verwacht, koop hem dan niet. Ik verwachtte veel van deze game, maar het bleek me achteraf toch tegen te vallen. De gameplay zelf is niet echt super, en je moet erg wennen aan het rijden in auto's. Het is wel een vermakelijk spel, daar niet van. De storyline zelf is veel te kort, je hebt het spel binnen no-time uitgespeeld. De ene helft van het spel bestaat uit normale missies, de andere helft uit het veroveren van winkels wat erg snel gaat vervelen. De sfeer is integendeel tot de rest erg goed. Als je niet echt bekend bent met de film dan zul je je niet gauw aan dingen storen, maar als je de film al vaakt hebt gezien zul je waarschijnlijk verscheidene dingen missen. Ik er heb wat dubbele gevoelens aan overgehouden, maar als je hem echt leuk lijkt dan moet je hem gewoon kopen. Desnoods lees je nog even enkele reviews door, voordat je een keuze maakt. Thnx voor je hulp matthijs ik zal wel een paar reviews en previews opzoeken Reageren
Dastard Geplaatst: 16 juni 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 mensen ik wil The godfather kopen maar is het het geld waard? Als je er teveel van verwacht, koop hem dan niet. Ik verwachtte veel van deze game, maar het bleek me achteraf toch tegen te vallen. De gameplay zelf is niet echt super, en je moet erg wennen aan het rijden in auto's. Het is wel een vermakelijk spel, daar niet van. De storyline zelf is veel te kort, je hebt het spel binnen no-time uitgespeeld. De ene helft van het spel bestaat uit normale missies, de andere helft uit het veroveren van winkels wat erg snel gaat vervelen. De sfeer is integendeel tot de rest erg goed. Als je niet echt bekend bent met de film dan zul je je niet gauw aan dingen storen, maar als je de film al vaakt hebt gezien zul je waarschijnlijk verscheidene dingen missen. Ik er heb wat dubbele gevoelens aan overgehouden, maar als je hem echt leuk lijkt dan moet je hem gewoon kopen. Desnoods lees je nog even enkele reviews door, voordat je een keuze maakt. Thnx voor je hulp matthijs ik zal wel een paar reviews en previews opzoeken maar Hij's ook uit voor de WII Ook hoor.hij noemt: "Blackhand Edition" Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 Ik heb pas ook The Godfather gekocht. Opzig wel een leuk spel ! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 juni 2007 Rapport Geplaatst: 28 juni 2007 (bewerkt) maar Hij's ook uit voor de WII Ook hoor.hij noemt: "Blackhand Edition" hij's ook uit voor PS3 genaamd : The Godfather: The don's edition Bewerkt: 28 juni 2007 door Jowx Quotepiramide verwijderd. Reageren
cheetha Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 kan iemand mij een lijst met missies geven Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 kan iemand mij een lijst met missies geven Ik heb een lijst voor je: The Enforcer A Grave Situation Sleeping with the fishes The Don Is Dead Intensive Care Fireworks Death to the traitor Horseplay A Recipe for Revenge Now it's Personal The Silent Witness Sonny's War Change of Plans Order to Kill It's Only Business Baptism By Fire Ik heb ze in een numerieke volgorde gezet, dat betekent dus dat de missie bovenaan in werkelijkheid ook de eerste missie is. Als je graag meer info over een bepaalde missie wilt, geef dan de naam van de betreffende missie en vertel ons waar je niet verder komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.