cheetha Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 A Recipe for Revenge daar kan ik niet verder komen Reageren
Suburban Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 hey die heb ik vanmiddag gehaal zeg waar je vast zit dan help ik je Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 A Recipe for Revenge daar kan ik niet verder komen Het is eigenlijk een kwestie van sluipen, en dat kan bij tijden best irritant zijn. Ik raad je aan te gebruiken van de 'garrote', dat 'wapen' waarmee je kunt wurgen. Ik weet zo niet uit mijn hoofd of je een tijdslimiet hebt als je gezien wordt. Als dit wel het geval is, dan is dat alleen maar een voordeel. In dat geval kun je iedereen neerslaan en hoeft er dus niet geslopen te worden. Denk er echter wel om dat slechts één iemand per keer je ziet, aangezien het niet lukt 2 man neer te slaan in die tijd die je hebt (als je deze überhaupt hebt). Als het goed is zal er tevens iemand staan die de deur voor je opent, deze heeft een Corleone logo boven zijn hoofd. Het enige wat je dan nog hoeft te doen, is het wapen verstoppen op het toilet en de cut-scene bekijken. Daarna volgt denk ik het lastige stukje; de achtervolging. Aangezien ik de besturing in The Godfather best onwennig vind, zijn achtervolgingen lastig. Echter zijn ze wel makkelijk, als je het slim speelt. Ga ten eerste op de andere baan rijden, ofwel: ga spookrijden. Net voordat je een ander voertuig raakt, wijk je uit naar links of rechts. Je achtervolgers zullen dan tegen de andere auto knallen waardoor jij tijd hebt om een kleine voorsprong op te bouwen. Deze voorsprong wordt overigens altijd weer verkleint, zo zit het spel in elkaar. Dat trucje dat je dus uit haalt herhaal je steeds, en op den duur ga je er vanzelf handigheid in krijgen. Veel succes en laat het ons weten of het gelukt is! Reageren
PIERRO P Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Ik vind The Godfather een erg goed spel, maar er zijn een aantal punten die verbeterd konden worden. + Punten -Zeer goed uitgewerkt vecht en schietsysteem. -Gave wapens -Goede maffia sfeer -Afwisselende missies -Zeer uitgebreid qua functies - Punten -De straten zijn erg eentonig -Er zijn maar 4 soorten voertuigen. Een Pickup, een sedan, een vierdeur en een Auburn Roadster. Er zijn verder nog 3 of 4 andere voertuigen maar deze zijn niet te krijgen. -Te kort verhaal Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 ik had hem uitgeleend en nu heb ik hem weer en wat is het heelrijk om die mafia achtig sfeertje te proven egt een vet spel Reageren
cheetha Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 waar kan ik de compounnd van tagetalia,s vinden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 waar kan ik de compounnd van tagetalia,s vinden Deze vind je in Brooklyn, en tevens hier kun je ook gemakkelijk achter komen door in het spel naar 'map' te gaan. Vervolgens kies je Tattaglia als category en je kiest voor de compound. Ik heb hem in dit geval al veroverd, maar uiteindelijk zul jij dit ook nog moeten doen. Ben je van plan eens lang te gaan, zorg er dan voor dat je goed en zwaar bewapend gaat. Hier is het kaartje voor je: Tattaglia's compound: Reageren
cheetha Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 hoe kan ik de executie style laaste adem voltooien Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Volgens mij door een gangster te wurgen met je handen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.