.Syfes Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 (bewerkt) Onderwerp: Handtekening Soort design: Signature Size design: Gelijk Render: Ja Animatie: Nee Premade: Ja Hier is de mijne daarna post ik steynah zijn handtekening (dit is al via pm afgesproken) Syfes : Steynah : Let the battle begin Bewerkt: 30 april 2007 door RonaldVC
Muay Thai Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Laat ik beginnen met Steynah Ik vind jou signature niet echt heel super het ziet er niet zo goed uit maar voor rest vind ik het wel leuk vooral met dat text erbij en de border past er ook bij je kon het best dat licht niet zo klein maken. Maar het is ook niet echt mijn smaak. En nu met .Syfes Leuke signature de kleuren staan bij elkaar en de lichteffect is ook mooi en de lettertype ook, verder heb je geen border dat is zo jammer. Mijn stem gaat naar .Syfes
Woetsha Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 .Syfes: Goede sig, je had er beter een rand opgezet, dan was hij wat meer gesloten! Steynah: Je hele sig is te wazig alleen het geld is niet zo, misschien heb je hem als laatst opgeplakt, maargoed als je nog een sig gaat maken dan is mijn tip voor jou: meer scherper, maakt je sig mooier. Mijn stem gaat naar .Syfes . Woetsha.
.Syfes Geplaatst: 29 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Border is volgens mij een stroke betekent rand zoals ik kan zien heb ik er een witte stroke ,border,rand opgedaan dat valt misschien niet zo op bij jullie . Maar zal er de volgende keer opletten als ik een sig maak Greetings .Syfes
Eros Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 Die van Syfes is erg mooi, de render past goed bij de achtergrond. De kleuren zijn heel mooi en ook de tekst past heel goed bij de signature. Die van Steynah vind ik minder. Achtergrond is vrij simpel, render is niet ingeblend en de effecten op de tekst passen ook niet goed. Mijn stem gaat duidelijk naar Syfes, ik vind dat hij gewoon een betere design heeft.
.Syfes Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ontopic :Dankjewel voor de vote's en voor jullie tips Offtopic : ik denk dat hier nu een slotje op kan En een punt geven aan mij Nog eens bedankt tot voor te stemmen Greetings .Syfes
.Levi. Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Pb ontvangen, winnaar is .Syfes +1 punt voor jou. Verliezer Steynah, helaas voor jou -1 punt.. Topic locked and ranking updated.
Recommended Posts