Jump to content

Muay Thai vs Virix

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp : Vice City

Size : 500x150

Premade : Mag

Animatie : Mag

Render : Mag

Opmerking : Bij deze battle wil ik graag geen C4D.

Ik lever hem na jou in.

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Virix: Laat ik maar met de deur in huis vallen. Je hebt een render genomen en die op een BG gezet. Daarna heb je een paar brushes erop gezet. Je hebt ook een brush op de render gezet, ik vind dat eerlijk gezegd niet zo mooi.

De font is wat gewoontjes en is nogal een rare kleur. Je hebt boven- en onderaan twee dikke zwarte strepen gezet, dit verpest het geheel een beetje.

Muay Thai: Ik vind deze erg geslaagd. De babe hierin past goed bij de achtergrond die leuk gedaan is. Het is echter wel erg simpel, en 'Vice City' moest roze zijn, want die wit-zwarte letters bij de wit-roze letters vind ik niet staan.

Je kon het zwarte beter vervangen door erg donkerpaars, maar zo is het ook goed.

'

Mijn stem gaat naar: Muay Thai.

Geplaatst:

Allebei wel mooie sig's :klap:

Rates:

Virix: Mooie sig, mooie Effecten. Zeer mooie BG, mooi hoe die Strepen (bliksem) door de Sig loopt. De zonneschijn die van rechtsboven komt is ook zeer mooi. De Render past goed bij het geheel, mooi hoe de Zonneschijn er iets overheen loopt. Bij z'n haar aan de linker kant loopt z'n haar mooi over in de BG. De Front is mooi, groot en duidelijk. Hij zou een slag kleiner mogen, maar dat is niet nootzakelijk. De border vind ik echter minder, omdat hij alleen aan de Boven en Onderkant is. Hij trekt iets te veel de aandagt opzich.

Muay Thai: Deze sig vind ik zelf iets minder, weinig of zelfs géén effecten. De BG is mooi jaren '80 stijl, het jaar van Vice City :engel:. Maar daar blijft het ook wel zo'n beetje bij. Geen effecten :-( Ik ben de laatste tijd erg teleurgesteld in je :cry: . De Render is opzich een mooi figuur, Mooi hoe zij iets wazig is gemaakt. De Front vind ik hardgezegt behoorlijk lelijk. Vage letters, de 1 donker, de ander helder, de ander wazig. Naar aan de ogen. Het trekt hier ook alle aandagt naarzich toe. De border zie je haast niet, Ik vraag me af of hij er wel zit.

Mijn stem gaat uit naar: Virix

Geplaatst:

Lol oke bedankt voor stemmen ik had niet verwacht dat ik uberhaupt een stem zou krijgen omdat ik voor deze signature maar 5 minuten over gedaan heb, maarja ik heb het druk laatste tijd (GTAgames strip) maar toch bedankt dat jullie even wilden stemmen en ' Agent Kellerman ' ik begrijp je heel goed laatste tijd maak ik niet meer goede sigs.

Maar zoals ik al in een andere topic zij binnekort kom ik wel weer terug met mooie sigs.

Geplaatst:

Ze zijn alletwee even...normaal...

Maar ik vind die van muay thai heel erg mooi

Dat lettertype is mooier dan bij virix.

Maar bij virix is de render mooier.

Mijn punten:

Muay Thai:7

Virix:6,9

Mijn stem gaat dus naar Muay Thai

Proficiat

>>> Door RonaldVC: Spoilers verwijderd. Niet meer stemmen in spoilers, dit om het overzichtelijk te houden.<<<

Geplaatst:

Ik vind ze allebei niet echt geslaagd, maar toch gaat mijn stem naar Virix. Zijn render is goed ingeblend voor de rest is tekst en achtergrond niet echt speciaal maar het ziet er wel beter uit als die van Muay Thai en er is ook meer werk ingestoken.

Geplaatst:

Ok laat ik beginnen

Muay Thai:Jouwn sig vind ik eerlijk gezegt een beetje erg simpel.Jij pakt een achtergrond zet er een vrouw op en at tekst.Beetje simpel,allowel ik je tekst wel prachtig vind uitgewerkt dus een pluspunt

Virix:Jouw sig is wel mooi.Je hebt een leuke achtergrond alleen is deze ook een beetje simpel,maar tog een vette uitstraling

Punten:_______________

Virix:7,4

Muay Thai:7,2

Stem:VirixGoed gedaan boyzz

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...