pj-tuning Geplaatst: 29 april 2007 Rapport Geplaatst: 29 april 2007 als ik mijn 100% saved game dat ik hier gedownload heb laad, dan laad hij maar wanneer de laadbalk vol is valt gta uit met een foutmelding iemand een idee? grtz Reageren
HerrieM Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Welkom op het forum Dit heeft waarschijnlijk te maken met de versies. Als je de 100% savegame uit de database van deze site hebt gehaald dan is dat een versie 1 savegame en zul je een versie 2 savegame nodig hebben. Hoe kan je zien welke versie je hebt: Je hebt 3 versies. V1, V1.1 en V2.V1: Je ziet niks rechtsonder in het beginscherm. V1.1: Je ziet het rechtsonderin staan. V2: Je ziet het rechtsonderin staan. Waar vind ik een versie 2 100% savegame? In de download-databse van GTAforum.nl staat nog geen V2.0 100%-savegame. Maar na wat zoeken via de GTAforum-zoekmachine, ben ik dit* tegengekomen.Uitleg over het installeren van deze 100%-savegame, vind je hier*. *met dank aan SummerBase Hoe weet je dat allemaal Zoekfunctie Bewerkt: 30 april 2007 door HerrieM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.