love the gang Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Hallo ik weet niet hoe ik deze missie kan uitspelen en ik wil zo graag weten wat er achter deze missie komt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Hallo ik weet niet hoe ik deze missie kan uitspelen en ik wil zo graag weten wat er achter deze missie komt Je moet de gewassen platbranden, da's niet zo heel moeilijk toch? Daarna moet je nog een heli uit de lucht schieten. Hierna komen de missie's in SF. Blijven oefenen, dan kom je ze vanzelf tegen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Zie de Walkthrough voor meer info: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?spag...missies/042.htm Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Joriz een probleempje waarom bestaan er nog geen faqs van San Fierro Desert en van Las Venturras? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Joriz een probleempje waarom bestaan er nog geen faqs van San Fierro Desert en van Las Venturras? Omdat de zoekfunctie je had kunnen vertellen dat Chironu daar nog niet mee klaar is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 Joriz een probleempje waarom bestaan er nog geen faqs van San Fierro Desert en van Las Venturras? Omdat de zoekfunctie je had kunnen vertellen dat Chironu daar nog niet mee klaar is. brokentable weet jij toevalig waneer dat chirou daarmee klaar is Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Er stond daar al op Vastgeplakte Walktrough :yes Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Ja, je gaat. Na alle missies belt The Truth je en moet je naar hem toe. Eenmaal aangekomen staan jullie op het punt om te vertrekken, wanneer politie jullie komt opzoeken. Je moet de wietvelden samen met The Truth verbranden voordat de politie er is. Sta in het midden van een rij planten en zwaai al brandend links en rechts met je Flawethrower om in één keer alles te verbranden. Herhaal dit en je hebt aan het eind ongeveer twee minuten over. Nu moet je de Rocket Launcher pakken en de Helikopter neerschieten. Doe dit snel! Wanneer je te lang wacht zal de heli achter de bus van The Truth aanvliegen, en wordt het veel moeilijker om de missie nog te halen. Beloning: Respect San Fierro Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 Joriz een probleempje waarom bestaan er nog geen faqs van San Fierro Desert en van Las Venturras? Omdat de zoekfunctie je had kunnen vertellen dat Chironu daar nog niet mee klaar is. brokentable weet jij toevalig waneer dat chirou daarmee klaar is Geen idee. (De vraag is nu wel beantwoord lijkt me: SLOTJE) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts