Jump to content

Missie Are You Going To SF?

love the gang

Recommended Posts

Hallo ik weet niet hoe ik deze missie kan uitspelen en ik wil zo graag weten wat er achter deze missie komt

Je moet de gewassen platbranden, da's niet zo heel moeilijk toch? Daarna moet je nog een heli uit de lucht schieten.

Hierna komen de missie's in SF. Blijven oefenen, dan kom je ze vanzelf tegen.

Delen op andere websites

Joriz een probleempje waarom bestaan er nog geen faqs van San Fierro Desert en van Las Venturras?

Omdat de zoekfunctie je had kunnen vertellen dat Chironu daar nog niet mee klaar is.

Delen op andere websites

Joriz een probleempje waarom bestaan er nog geen faqs van San Fierro Desert en van Las Venturras?

Omdat de zoekfunctie je had kunnen vertellen dat Chironu daar nog niet mee klaar is.

brokentable weet jij toevalig waneer dat chirou daarmee klaar is

Delen op andere websites

Ja, je gaat. Na alle missies belt The Truth je en moet je naar hem toe. Eenmaal aangekomen staan jullie op het punt om te vertrekken, wanneer politie jullie komt opzoeken. Je moet de wietvelden samen met The Truth verbranden voordat de politie er is. Sta in het midden van een rij planten en zwaai al brandend links en rechts met je Flawethrower om in één keer alles te verbranden. Herhaal dit en je hebt aan het eind ongeveer twee minuten over. Nu moet je de Rocket Launcher pakken en de Helikopter neerschieten. Doe dit snel! Wanneer je te lang wacht zal de heli achter de bus van The Truth aanvliegen, en wordt het veel moeilijker om de missie nog te halen.

Beloning:

Respect

San Fierro

Delen op andere websites

brokentable weet jij toevalig waneer dat chirou daarmee klaar is

Geen idee.

(De vraag is nu wel beantwoord lijkt me: SLOTJE)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...