Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ten eerste wil ik je complimenteren voor je mooie werk ik vind hem gaaf vooral met die brushes wat je hebt gedaan en de kleur zeer leuk border ook text staat er ook goed bij ik vind hem maar goed hoor een 10/10.

Geplaatst:

Ja, echt prachtig!

Je ziet er echt de sfeer van GTA Vice City in! Zo in die brushes zie je Tommy Vercitti's shirt.

Echt grote complimenten! Maar je ziet wel zo aan de rand van Tommy Vercetti wat wazig.

9/10!

Geplaatst:

Sig:

De kleuren passen niet zo goed bij elkaar .Orangje en bruin moest je niet gebruiken dat past neit bij tommy of bij Vice City .

Voor de rest heb ik niets te zeggen .

7/10

Greetings .Syfes

Geplaatst:

Ik ben het volledig eens met Syfes maar vindt het toch een erg leuke sig, ook vindt ik de text erg leuk gedaan. :engel:

Geplaatst:

Ik heb de kleuren uit de render gehaald. Eerst had ik dat groene gepakt maar dat was echt spuuglelijk. En toen heb ik nog wat bij-gebrushed met de kleur van zijn huid...

Geplaatst:

ben het totaal niet eens met de eerste 2 rates,

ik vind het een te standaart sign, de bg is makkelijk gedaan en de render is er opgezet en heb je even feather op gebruikt.

ook de kleuren van de BG en render vind ik totaal niet bij elkaar passen en zo schiet de render uit je sign

cijfer: 6

Geplaatst: (bewerkt)

Het past allemaal goed bij elkaar, mooie achtergrond, mooie kleuren, render goed ingblend en goed geplaatste tekst.

Maar het is inderdaad maar een standaard signature en makkelijk te maken, dus geef ik je een 7.5/10. ;)

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Leuke sig. maar je BG is een beetje te doorzichtig gebrushed! Je kan je render erook ''inblenden'' check de tutorials voor een goede tut. hierover! Ik geef je een 8/10

Geplaatst:

Lettertype: 8,66666666666667

• Plaatsing: 8
  • Face: 9
  • Kleur: 9

| Render: 8,7

• Plaatsing: 9,1
  • Mooiheid: 9
  • Ingeblend: 8

| Border: 8,75

• Stijl: 8
  • Dikte: 9,5

| Kleur: 6,8

• Stijl: 7,6
  • Verdeling: 6

| Achtergrond: 8 | Effecten: 9 | Overige: 7 | Bonuspunten: 7 | Commentaar: Deze sig is erg mooi, goed lettertype, goede render, bijna alles goed. Enige probleempje is de verdeling van de kleur. Oranje/bruin past echt niet bij Tommy Vercetti/Vice City. | TOTAAL: 7,989583 | Aantal sterren: 4stars.PNG

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...