.Syfes Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Deze sig vind ikniet zo goed gelukt maar jah wat vinden jullie ervan : Rates and Comments Pleas Greetings .Syfes Reageren
Muay Thai Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Eerlijk gezegt is hij goed hoor je hebt het weer leuk gedaan alleen probeer een signature te maken met verschillende kleuren deze bestaan bijna uit 1 kleur maar de lichteffect erbij vind ik heel leuk gedaan lettertype is ook netjes, alleen border is nogal dik maar maakt niet uit maar hier wel een tip hoe je een mooie border kan maken : 1ste border Maak een nieuwe layer aan en klik op CTRL+A Ga naar stroke en typ 1 px in zwart en opacity 50% Tweede border Herhaal stap 1 Maak dan een nieuwe layer en klik weer op CTRL+A Ga naar Edit>Stroke 2 px wit en opacity 100% klik op 'OK' zet die layer op overlay ga vervolgens naar belding options > stroke > 1 px zwart. Zo heb je dan een mooie border. En je cijfer : 9,5/10 Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Deze border heb ik echt dik gemaakt omdat je de vorige niet kon zien dat was een 2px dus één pixel verschil Maar zal de volgende keer zal ik erop letten Greetings .Syfes Reageren
Eros Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik vind je achtergronden altijd wat op elkaar lijken. En ook is hij hier vrij simpel. De render is redelijk goed ingeblend. De tekst vind ik ietsje te slecht geplaatst. 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.