Pitbull Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Onderwerp: Voetbal Soort design: Signature Size design: rond de 350 x 120 Render: mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk de mijne komt na de jouwe
Pitbull Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 ok, is goed. wanneer denk je klaar te zijn?
Eros Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Geplaatst: 2 mei 2007 Pitbull, die achtergrond vind ik wel mooi, maar hij trekt erg veel op je andere. Ook vind ik de tekst niet echt geslaagd, je kon die misschien ietsje beter inblenden. Twankala, buiten het effect op het linkse gedeelte is er niet veel aan gedaan. Dus hij ziet er daarom een beetje simpel uit, ook zie ik geen tekst en border? Ik vind ze dus allebei niet echt geslaagd, maar toch gaat mijn stem naar Pitbull, omdat ik vind dat hij een net iets betere design heeft.
Ferre Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 @ Twankala: Ook zie ik geen border? Ik wel. 2 px zwart op Overlay of Soft Light. Ik vind die van Pitbull wat minder mooi dan die van Twankala. Het zijn een hele hoop filters die Pitbull gebruikt heeft en vooral die vent links lijkt wat misvormd. Ik vind wel dat er een aardige fous op die twee gasten is, zodat ze wat meer opvallen. Waarschijlijk heb je de achtergrond wat wazig gemaakt, dat is wel leuk. Je tekst is wat midner scherp en ziet er niet echt 'clean' uit, maareen ramp is het niet. Die van Twankala lijkt van lage kwalitiet, da's jammer. Volgens mij heb je een gamerender gebruikt en die erin gezet, dat ziet er wel grappig uit. De kleuren in jou sig vind ik ook erg mooi. Na lang denken: Twankala.
Muay Thai Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Mijn stem gaat nu al naar ' Pitbull ' Reden : Pitbull heeft een duidelijke signature gemaakt en twankala jou signature is niet erg duidelijk, ik vind hem ja hoe kan je dat zeggen gewoon niet goed scherp.
Woetsha Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 Mijn stem gaat naar Pitbull. 1 reden: bij twankala wist ik zelfs niet dat het over voetbal ging en dat is bij Pitbull. Maar Pitbull je font zou je de volgende keer beter wat scherper maken ! Woetsha.
.Syfes Geplaatst: 3 mei 2007 Rapport Geplaatst: 3 mei 2007 pitbull : Eindelijk eens een nieuwe sig ,en dit is heel goed goede font mooi effect hier zie ik dat je een verbetering heb gemaakt. Twankala : Bij jou is het iets minder ,ik snap eigelijk niet want je sig inhoud en geen font Wat ik van allebei spijtig vind dat jullie allebei een stock heeft gebruikt dat vind ik spijtig De vote gaat naar : Pitbull Greetings .Syfes
.Levi. Geplaatst: 5 mei 2007 Rapport Geplaatst: 5 mei 2007 Winnaar Pitbull +1 punt voor jou, helaas voor twankala -1 punt.. Closed and ranking updated!
Recommended Posts