Jump to content

Rare tekens door beeld

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal.

Ik heb al een tijdje GTA SA legaal alleen sinds een paar weken heb ik er problemen mee. :-(

Als ik het spel opstart zien alle voorfilmpjes e.d. er goed uit, tot het menu komt, vanaf het menu en ook in het spel knipperen er constant allemaal tekens... (screenie) :cry:

het ligt zeker niet aan mijn specs want ik zit op een dual 2 core 1.8Ghz, 1.5Gb geheugen en een videokaart van 256 Mb...

Iemand een oplossing? :?

Geplaatst: (bewerkt)

Beste Ezeltje,

Een tip we die we meestal gelijk geven is probeer het eens nadat je hem opnieuw heb geïnstalleerd. Daarnaast kan je je PC ook altijd op Spyware/virussen scannen. Deze willen soms ook wel een probleem geven met games.

Dus als je dit probeerd en je nog de problemen heb meld het dan even dan kijken we veder,

Ikkes.

Ps. Heb je soms mods geïnstalleerd? Deze kunnen dit ook veroorzaken.

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

Wat je ook nog zou kunnen proberen is het volgende bestand weggooien:

C:/Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files/gta_sa.set

Die wordt dan bij de volgende keer weer opnieuw door GTA aangemaakt.

Geplaatst:
Beste Ezeltje,

Een tip we die we meestal gelijk geven is probeer het eens nadat je hem opnieuw heb geïnstalleerd. Daarnaast kan je je PC ook altijd op Spyware/virussen scannen. Deze willen soms ook wel een probleem geven met games.

Dus als je dit probeerd en je nog de problemen heb meld het dan even dan kijken we veder,

Ikkes.

Ps. Heb je soms mods geïnstalleerd? Deze kunnen dit ook veroorzaken.

heb ik allemaal al verscheidene malen geprobeert maar het heeft geen effect..

@ PatrickW: ik ga het proberen, hoop dat het werkt!

he ik heb juist het zelvde probleem ik kreeg ok de zelvde tekens in beeld :( aleen k had het al van in het begin

heb san andreas ogeveer 3 dagen en kreg altijd die tome tekentjes :( zu het heel graag goed willen spelen kan dus iemand ons helpen? ^_^

ps: ik heb windows vista home premium

Bewerkt: door bartos01
Geplaatst:
he ik heb juist het zelvde probleem ik kreeg ok de zelvde tekens in beeld :( aleen k had het al van in het begin

heb san andreas ogeveer 3 dagen en kreg altijd die tome tekentjes :( zu het heel graag goed willen spelen kan dus iemand ons helpen? ^_^

ik denk dat het bij jou aan vista licht want volgends mij onderstund sa vista niet

ik denk dat het bij jou aan vista licht want volgends mij onderstund sa vista niet

noooooooooooooooooooooo :( en vice city heeft het zelvde probleem ik krijg daar ook de zelvde tekentjes

is er echt niks dat ik daar aan kan doen? (buiten xp instaleren) :puh:

Bewerkt: door bartos01
  • 1 maand later...
Geplaatst:

noooooooooooooooooooooo :( en vice city heeft het zelvde probleem ik krijg daar ook de zelvde tekentjes

is er echt niks dat ik daar aan kan doen? (buiten xp instaleren) :puh:

ik zag idd ook dat het bij vice city ook zo was.

Ik draai op vista maar daar ligt het niet aan, vanaf gta 3 wordt alles gewoon ondersteund op vista..

maarja, hopen dat IV het wel doet :sigaar:

Geplaatst:

ik had precies hetzelfde, ik heb mijn drivers geupdated en speel nu zonder probleem :) ook zodra ik cheat werkt hij nog gewoon, ik speel btw op een laptop met vista basic (te vroeg gekocht :puh:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...