Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Je hebt een kant leeg gelaten als het 99% procent hebt gericht vind ik dan wel dat je bijna alles moet invullen met c4d en brushes.

Geen font vind ik spijtig (ik denk naar sommige commentaar op je font dat je geen font meer doet maar dat zijn maar gedachten.

6/10

Greetings .Syfes

Geplaatst:

@ muay thai: als ik alles gericht heb op de BG ga ik natuurlijk niet veel aandacht besteden aan de render en de render is zo duidelijk genoeg

@ .syfes: ik heb 3 soorten "delen" gemaakt van de Bg zoals je kan zien, van vol naar steeds iets minder vol

en er zit wel degelijk een font in ;)

Geplaatst:

Ik vind de achtergrond niet mooi. Het contrast is veel te hoog. En ookal heb je het in drie delen gemaakt. Die zwarte plek rechts vind ik gewoon niet staan. Als je je enkel op de achtergrond hebt gericht kon je er best ook geen render in plaatsen. Want die render maakt alleen maar dat de achtergrond er nog slechter uitziet. Als je het contrast van de render wat hoger zou zetten dan zou de achtergrond er ook beter uitzien want nu past het gewoon niet. De tekst is er misschien wel, maar ik zie hem niet en ik zoek niet graag achter tekst. Ik vind dit een van je zwakkere sigs. 5/10

Geplaatst:

Ik vind dit juist erg geslaagd. Dat je het in drie delen hebt opgesplitst vind ik erg leuk. In de rechterkant zit wel dégelijk iets verwerkt, en het groen vind ik juist goed bij de render passen. De tekst zie ik niet, maar dat maakt niks uit, het gaat toch om de achtergrond? De render hoeft niet lichter, hij is zo goed.

8/10

Geplaatst:
Hij is wel mooi! Maar wat heb je dan zelf gedaanaan de BG?

Rivel

WTF, wat bedoel je met "wat heb je dan zelf gedaan aan de BG"

denk je dat ik er niks aan heb gedaan of dat ik gewoon 3 pics door elkaar heb gezet :duh:

ben er 2 uur mee bezig geweest dus niemand gaat ook maar beweren dat er niets aan is gedaan!

warhalotakenud8.png

zie zelf maar, en hij kan dan nog verder uitgeschoven worden dus kan je nagaan wat er aan gedaan is ;)

en voor de mensen die mijn font niet kunnen vinden

kijk goed naar het wapen

Geplaatst:

Dacht ik het niet! Ik zet hem in Paint, maak er een negatief van en zie: Er zit een haast onzichtbaar woordje op het wapen! Omdat je het zo goed hebt verstopt (ik dacht eerst: Dat zegt hij maar..) en je de waarheid sprak geef ik je een 8.5/10 :clown:

Geplaatst:
Hij is wel mooi! Maar wat heb je dan zelf gedaanaan de BG?

Rivel

WTF, wat bedoel je met "wat heb je dan zelf gedaan aan de BG"

denk je dat ik er niks aan heb gedaan of dat ik gewoon 3 pics door elkaar heb gezet :duh:

ben er 2 uur mee bezig geweest dus niemand gaat ook maar beweren dat er niets aan is gedaan!

warhalotakenud8.png

zie zelf maar, en hij kan dan nog verder uitgeschoven worden dus kan je nagaan wat er aan gedaan is ;)

en voor de mensen die mijn font niet kunnen vinden

kijk goed naar het wapen

nu zie ik het! Ik bedoelde er niets mee! Ik vroeg me gewoon af met wat je mallemaal anan je BG hebt gedaan, en als ik het zo bekijk kan ik maar 1 ding zeggen: Very nice! Ik zou het zelf niet kunnen: 10/10

Geplaatst:

oke, nam het iets te snel op dus het leek erg negatief :engel:

ik ben nu aan het proberen de render uit de sign te halen *wat nogal een karweitje is omdat ik hem vaak heb gebruikt*

wss post ik hem als het gelukt is

Geplaatst:

Het is wel leuk allemaal maar je hoeft toch geen cijfer te geven om hoeveel layers die gene heeft gebruikt?

Ik kan ook wel een soort signature maken en telkens verschillende layers duplicaten het gaat tenslotte om de mooi heid, en niet hoe lang iemand er energie in heeft gestoken dan kun je net zo goed een cijfer geven voor zijn doorzettings vermogen.

Dit is niet voor .Djanick bedoelt alleen er zijn mensen die zeggen '' Hij is simpel niet veel aan gedaan ''

Of dat iets niet mooi lijkt laat die gene zijn layers zien en dat ze dan anders gaan denken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...