Eros Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Dit is de signature die ik ga gebruiken op een battle waar nog niemand op heeft gereageerd. Maar ik show hem alvast. Rates & Tips. Reageren
.Syfes Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 ikzelf heb dit ook al eens gedaan en waar je altijd moet opletten is dat je niet overdrijft bij jouw is dat bijna het geval maar het valt nog goed mee .mooie Bg mooie vector brushes en je hebt ze gebruikt Eigelijk doet de font deze keer niet mee maar zoals ze zeggen de font maakt het af de font is mooi past bij de BG Ik weet dat jij een grootte kans zult maken om te winnen . 9/10 Greetings .Syfes Reageren
Muay Thai Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Leuke signature man kun je hier eens vertellen hoe je dit doet? Ik vind best lastig om zo'n signature te maken. 10/10 Reageren
BigM Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Lettertype: 8 Plaatsing: 8 Face: 8 Kleur: 8 | Render: 8,33333333333333 Plaatsing: 8 Mooiheid: 9 Ingeblend: 8 | Border: 7 Stijl: 7 Dikte: 7 | Kleur: 8 Stijl: 8 Verdeling: 8 | Achtergrond: 10 | Effecten: 9 | Overige: | Bonuspunten: 2 | Commentaar: Niks op te melden behalfe deze rate. Zeer mooi | TOTAAL: 7,47619 | Aantal sterren: Reageren
profile Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Geplaatst: 30 april 2007 Ik vind de stijl heeeeel mooi . En die tekening is ook de max. Goede kleuren combinatie . Eros,jij ben een vet gave photoshopper . Een 9 veel succes verder met photoshoppen Reageren
Eros Geplaatst: 30 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Bedankt! Heb er nog eentje gemaakt, is in dezelfde stijl maar deze ga ik gewoon gebruiken voor het forum, dus je hoeft die niet te raten. Bewerkt: 30 april 2007 door Eros Reageren
Muay Thai Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik vind die ene in je handtekening ook zeer mooi alleen ik begrijp niet hoe je dit maakt is er mischien een tutorial op deze forum erover? Reageren
Woetsha Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Knap gedaan ! Ik vind hem zo mooi omdat die sig overlappingen heeft en dat vind ik het mooiste, ook de kleurcombinatie is goed gedaan ! Reageren
Eros Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2007 Ik vind die ene in je handtekening ook zeer mooi alleen ik begrijp niet hoe je dit maakt is er mischien een tutorial op deze forum erover? Als ik tijd heb binnenkort misschien. ^^ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.