jaah90 Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 ik heb hier een map gedownload, daarvan wil ik alles in het spel zetten, hoe doe ik dat precies bij deze?? bvd..Jaah90 Reageren
jaah90 Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2004 er hheeft wel haast bij, ik ben nu bij een vriend die hem wil installeren Reageren
Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Wat kan je dan precies met die download? Reageren
munitions Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 ? img tool downloaden ofzo? meer duidelijk heid over de mod aub Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Geplaatst: 4 december 2004 Hij bedoeld gewoon een nieuwe map in vc bijv. zoon stunteiland ofzo. soms meot je een bestandje vervangen als dat niet zo is moet je een speciaal proggie hebbu ik hb die gehad maar ik weet de naam niet meer precies ik ga voor je opzoek. Greetzz Dennizzzz Reageren
jaah90 Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2004 het eerste dingetje lukt nog wel.. m aar dan het concert.. waaaar moet ik die in vrdesnaam plaatsen? Reageren
gtaloser Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 HEY, Je hoeft helemaal niks te downloaden. uitleg: 1. open de map die je hebt gedownload 2. kijk welke map er in deze map zit bijv. oceandrv 3. op de map waar gta vc in staat ga dan naar data/maps 3. zoek in deze map de oceandrv en verwijder hem of maak er een backup file van. 4. kijk weer in de gedownloaden map en voeg de map toe aan data/maps Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Mochten er nog problemen zijn: --verplaatst naar Mods Hulp-- Reageren
Baffie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Ik dacht eerst datie een map als het engelse woord plattegronde bedoelde. Ik snapte er al niks van. Hij wilde wat in een plattegrond zetten. Beetje te niet te ver nagedacht... Reageren
jaah90 Geplaatst: 7 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2004 Het wil niet lukken, ik wil dat concert erin zetten, maar dat lukt niet goed, kan iemand niet een hele goede handleiding waar alles stap voor stap is uitgelgd? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.