timdedarter Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2007 (bewerkt) Hallo gtaforum vorige keer had ik een topic gemaakt over total conversion mods maar nu zoek ik een mod net zoals de noobmode van san andreas. hierbij gaat het mij niet om de NOS MODE enzo, maar de auto en wapens spawn? kent iemand hier 1tje van p.s kent iemand er ook zo eentje van gta 3?? Bewerkt: 30 april 2007 door timdedarter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2007 Er bestaat geen n00bmode in GTA Vice City! Je zal een trainer moeten één van de beste is 'LithJoe's Ultimate Vice City Trainer v1.00/v2.00' beide versies te downloaden in onze download-database, voor GTA3 is het 'LithJoe's Ultimate GTA 3 Trainer v3.5' zoek wel even op 'Google' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 1 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2007 Je kan ook SpaceEinsteins All In One mod downloaden, die is beter dan n00bmode. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Ik zou die mod niet downloaden, je moet toch een New Game starten ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2007 Ik neem aan dat ie dat niet erg vind want hij vroeg om een n00bmode en daar moet je eveneens een nieuw spel voor starten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.